حضور «به‌نشر» با 700 عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران / نمایشگاه، بهار کتاب در ایران است

17:24 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۶۰۷۴
مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان اینکه با 700 عنوان کتاب در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهیم داشت، گفت: این عناوین در بخش نمایشگاه مجازی و حضوری عرضه خواهد شد.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام روابط عمومی به‌نشر حسین سعیدی افزود: در تلاش هستیم تا پس از دو سال تعطیلی نمایشگاه حضوری چشم‌گیر در نمایشگاه کتاب تهران داشته باشیم و با ارائه خدمت مطلوب به دوست داران کتاب بتوانیم وظیفه خود را در به‌نشر با کیفیت بهتری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه به‌نشر در دو غرفه جداگانه در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت، ادامه داد: در سالن کودک و نوجوان، غرفه کتاب‌های پروانه و در شبستان اصلی مصلی، غرفه آستان قدس رضوی شامل آثار به‌نشر، بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به صورت متمرکز با محوریت به‌نشر پذیرای مخاطبان خواهد بود.

سعیدی با اشاره به اینکه بخشی از عناوینی که در غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود، چاپ اول هستند، ادامه داد: در حوزه ادبیات دینی، رمان، کودک و نوجوان بصورت گسترده تر حضور داریم.

*حضور نویسندگان و رونمایی آثار

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همچنین با اشاره حضور ویژه به‌نشر در بخش کودک و نوجوان همچون سال‌های گذشته گفت: کتاب‌های کودک و نوجوان به‌نشر تحت عنوان پروانه هم آثار جدید زیادی را با خود به نمایشگاه امسال خواهد آورد، همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است، نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان در غرفه حضور داشته باشند تا با مخاطبان خود از نزدیک دیدار کنند.

سعیدی، رونمایی از چند عنوان کتاب با حضور چهره‌های فرهنگی کشور را از دیگر برنامه‌های به‌نشر در نمایشگاه امسال دانست و تاکید کرد: همه هدف خادمان حوزه کتاب در آستان قدس رضوی ارائه بهترین خدمت به بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

*نمایشگاه، بهار کتاب در ایران است

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بهار کتاب در ایران است، امسال پس از وقفه‌ی دوساله‌ی نمایشگاه به دلیل شیوع کرونا در کشور، نمایشگاه قطعا برای ناشران، مردم، مسئولان و اهالی کتاب رنگ و بوی خاصی خواهد داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم ناشران با ارائه آخرین آثار منتشر شده خود به مخاطبان زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در کشور مهیا کنند.

خاطرنشان می‌شود سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *