سهراب‌نژاد: خارجی‌های شهرداری گرگان یک سر و گردن بالاتر از ما بودند/ برخی تیم‌ها بازیچه هستند

12:10 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۹۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بسکتبالیست تیم ذوب آهن اصفهان گفت: اگر تعداد تیم‌ها کمتر شود، قطعا کیفیت بازی‌ها و در نهایت سطح کیفی لیگ برتر بسکتبال افزایش پیدا خواهد کرد.

حامد سهراب‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، درباره سطح کیفی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و نایب قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان با شکست مقابل شهرداری گرگان، اظهار داشت: رقابت در این فصل از لیگ برتر بسیار فشرده بود و حتی تیم‌های مدعی و صاحب نامی مانند مهرام که همیشه جزو برترین‌ها بود در محله پلی‌آف حذف شد و به نیمه نهایی نرسید. علاوه بر تیم‌هایی که از قدیم با قدرت ظاهر می‌شدند، تیمی مانند نظم آوران سیرجان که تازه به لیگ برتر صعود کرده با بازیکنان خارجی خوبی که در اختیار داشت توانست تا مرحله نیمه نهایی بالا بیاید. بازی‌هایی که در فینال با تیم شهرداری گرگان داشتیم همگی زیبا و مهیج بودند، اما نباید از یاد ببریم که ذوب آهن تنها تیمی بود که بازیکن خارجی نداشت و اینکه توانستیم با این شرایط به فینال برسیم ارزشمند است.

بسکتبالیست تیم ذوب آهن اصفهان با تاکید بر تاثیرگذاری بازیکنان خارجی شهرداری گرگان، تصریح کرد: گرگانی‌ها باتوجه به اینکه فصل قبل هم قهرمان شده بودند، بسیار همدل و منسجم در این فصل ظاهر شدند و با کادرفنی خوب و تلاش بازیکنان‌شان به فینال رسیدند و قهرمان شدند. شهرداری گرگان بازیکنان خارجی بسیار باکفیتی دارد و تیم گردن کلفتی است. بازیکنان خارجی این تیم در فینال عالی بودند و واقعا در لحظاتی که بازی گره خورده بود، شرایط را به سود گرگانی‌ها تغییر می‌دادند. بازیکنان خارجی گرگان یک سر و گردن بالاتر از ما بودند و باید به مردم گرگان بابت این قهرمانی تبریک بگویم.

وی در مورد روند برگزاری لیگ برتر بسکتبال گفت: به نظرم اگر تعداد تیم‌ها کمتر شود، قطعا کیفیت بازی‌ها و در نهایت سطح کیفی لیگ برتر بسکتبال افزایش پیدا خواهد کرد. برای نمونه امسال چند تیم اصلا در سطح لیگ برتر نبودند و به نوعی بازیچه سایر تیم‌ها شده بودند. ان‌شاءالله سال بعد اگر شرایط فراهم باشد، قرار است تیم را دور هم حفظ کنیم تا برای رسیدن به مقام قهرمانی تلاش کنیم. در کل امسال از نتیجه‌ای که گرفتیم خوشحال هستیم.

سهراب‌نژاد در پایان در مورد تغییرات در کادر فنی تیم ملی بسکتبال، گفت: هنوز که تغییرات را اعلام نکرده‌اند، اما شنیده می شود که قرار است مربی جدیدی برای تیم ملی انتخاب کنند. رئیس فدراسیون چند ماهی نیست که روی کار آمده و تازه در ابتدای کار قرار دارد و به همین دلیل نمی‌توان فعلا در مورد عملکرد داوری صحبت کرد. باید مدتی به آن‌ها فرصت داد تا با تجربیاتی که دارند شرایط را بهتر کنند. امیدوارم مدیریت خوبی صورت پذیرد تا تیم ملی با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب بتواند مسیر ترقی را خیلی خوب سپری کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *