دستگیری سارقان گاردریل های جاده واوان

14:56 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۸۴۱
فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيری 2 سارق گاردریل های جاده "واوان" این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جليليان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت گاردریل های "جاداه واوان" در محدوده کهریزک شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری 170 کهریزک قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با رصد های میدانی و تحقیقات خاص پلیسی پیک جرائم و نقاط جرم خیز شناسایی و تحت پوشش انتظامی قرار گرفت عنوان کرد: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری کهریزک سارقان را در حال بریدن گاردریل های میدان عشقی محله "کهریزک"ابتدای جاده واوان مشاهده کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ري در ادامه افزود: متهمان به محض رویت ماموران بی درنگ با موتور سیکلت قصد فرار داشتند که با خودروی گشت برخورد و موتورسیکلت واژگون شدند که هر دوسارق دستگیر و در بازدید از محل تعدادی گاردریل های بریده شده و دستگاه هوابرش کشف گردید.

سرهنگ جلیلیان درپایان با بیان اینکه احدی از سارقان به علت جراحت تحت الحفظ روانه بیمارستان شد گفت:در تحقیقات انجام شده متهمان ضمن اقرار به بزه ارتکابی به 2 فقره سرقت گاردریل معترف که پس از اخذ شکایت نماینده اداره راهداری ، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: سرقت پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *