پرونده قاتل شهید رنجبر 24 اردیبهشت رسیدگی مجدد می‌شود

15:06 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۸۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری فارس گفت: برای پرونده قاتل شهید رنجبر در روز 24 اردیبهشت وقت رسیدگی مجدد در نظر گرفته شده است؛ این اتفاق به دستور دیوان عالی انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین روند رسیدگی به پرونده قاتل شهید رنجبر بیان کرد: پرونده قاتل شهید رنجبر در استان فارس رسیدگی و حکم قصاص صادر شد.

وی ادامه داد: این پرونده با اعتراض وکیل محکوم، به شعبه 2 دیوان عالی کشور ارسال شد. وکیل متهم اعتراض داشت که شاید متهم دچار اختلالات روحی و روانی باشد و پرونده باید به هیئت کارشناسی پزشکی قانونی برود تا آنها نیز نظرشان را بدهند.

رئیس کل دادگستری فارس اضافه کرد: نظر بدوی کارشناس پزشکی قانونی مبنی براین بود که متهم، هیچگونه اختلال روحی و روانی ندارد که پرونده با این دلایل، به استان فارس ارسال شد. شعبه دادگاه یک کیفری فارس مجددا پرونده را به پزشکی قانونی ارسال کرد و هیئت پزشکی قانونی، این نکته را تایید کرد که متهم هیچ مشکل روحی و روانی عمده‌ای نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد این پرونده در 24 اردیبهشت مجدد رسیدگی می شود، گفت؛ دستور دیوان این بود که وقت رسیدگی مجدد برای این پرونده تعیین شود. امیدواریم  در زمان مقرر، حکم مقتضی صادر شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *