کشف کالای قاچاق در جنوب تهران

14:53 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۸۲۴
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از 1000 عدد فلاکس قاچاق در جنوب خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 5 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: هفته گذشته ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در ساختمانی قدیمی و 2 طبقه در محدوده خیابان "خزانه" شدند.

وی بیان داشت: نتیجه بررسی های پلیسی به مرجع قضائی منعکس و روز گذشته تیمی از ماموران به این محل اعزام و در بازدید انباری ساختمان مشخص شد که کلیه کالاهای موجود دراین ساختمان قاچاق بوده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: در این عملیات یک هزار و 716 عدد فلاکس خارجی و قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 5 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *