سرقت سه میلیاردی از شرکت خصوصی؛ سارقان دستگیر شدند

14:15 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۶۹۴
رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري اعضای باند 4 نفره که 30 میلیارد ریال از اموال شرکتی را در شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.


خبرگزاری میزان - به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ، كارآگاه "سعيد مجيدي" بيان داشت: بيست و هشتم اسفند ماه سال گذشته كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت اماكن پايگاه چهارم این پليس پی بردند که 2 تن از سارقان حرفه ای اخیرا با همکاری یکدیگر مرتکب سرقت شده اند و بدین ترتیب تردد این افراد تحت کنترل در آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی اعلام شد.


وي عنوان كرد: با دستور قضائی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از مخفيگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از قبیل: کامپيوتر، دسته چک و سفته کشف و متهمان به سرقتی بودن این اموال اعتراف کردند.


اين مقام انتظامي با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مالک این اموال شناسایی و به این پایگاه دعوت شد تصريح كرد: مال باخته اظهار کرد مدیر عامل شرکتی خصوصی در محدوده زعفرانیه تهران می باشد در بهمن ماه سال گذشته از شرکتش سرقت شده است و علاوه بر این اموال مقداری طلا، 14 دستگاه تلفن همراه و 9 دستگاه کامپیوتر به ارزش 30 میلیارد ریال توسط راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی تیبا سرقت شده است.


رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به سرقت از شرکت مال باخته با همکاری 2 همدستشان اعتراف کردند و با شناسایی سارقان متواری، سایر اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی از اموال مسروقه نیز در این مکان کشف شد.


سرهنگ مجیدی به معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره کرد و گفت: کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سرقت پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *