همدلی؛ نقطه مشترک معلمان برای ساخت کشوری موفق

14:02 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۶۶۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: همدلی و صداقت، رکن اصلی معلمان است، که باعث دستیابی به موفقیت می‍‌شود و این همدلی می‌تواند نقطه مشترک شما عزیزان برای ساخت کشوری علمی و موفق باشد.


خبرگزاری میزان - بنا به اعلام ارتش، مراسم تجلیل از معلمان نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان واحدی در مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در این مراسم، ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: استادان و معلمان در این برهه از زمان مسئولیت بسیار سنگینی دارند،  معلمان کسانی هستند که باید با صلابت فرمان مقام معظم رهبری (مدظله  العالی) مبنی بر تربیت نیروهایی متخصص در تراز نیروی هوایی ارتش را تحقق بخشید، از این رو وظیفه آنها در این زمينه بسیار خطیر است و باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشید تا شاهد رشدی روز افزون در حوزه‌های علمی باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به معلمان تصریح کرد: همدلی و صداقت، رکن اصلی شما معلمان است، که باعث دستیابی به موفقیت می‍شود و این همدلی می‌تواند نقطه مشترک شما عزیزان برای ساخت کشوری علمی و موفق باشد.


وی خاطر نشان کرد: معلمان، مروجین عرصه تعلیم و تربیت و اشاعه کنندگان فرهنگ انقلابی هستند، کسانی که وجود آنان باعث دلگرمی و ارتقاء رتبه علمی کشور است و بهره‍مندی از تجربیات آنان می‍تواند ثمره ارزشمندی برای هر شخص داشته باشد.


در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به جایگاه حقیقی معلمان در جهاد تبیین اظهار کرد: معلمان پیشگامان عرصه روشنگری و زمامداران جهاد تبیین هستند،کسانی که شغلشان شغل انبیاء و کلامشان کلام حق است که همواره در کنار انقلاب و همسو با آن در صدد ساخت کشوری آباد هستند.


وی تصریح کرد: امروز یکی از حربه‌های دشمنان کم فروغ نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این توطئه‌ها همچون ماری زهر آلود هستند که در بین جوامع اسلامی رخنه می‌کنند، پس یکی از مهم‌ترین راه های مقابله با این گونه تهدیدات و تهاجمات فرهنگی دستیابی به علوم روشن بینی و بصیرت افزاست علومی که منشا آن حقیقت و راستی و مروج آن معلمان هستند.


انتهای پیام/


برچسب ها: ارتش معلمان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *