صدیقی: تعویق بازی‌های آسیایی اتفاق خوبی نیست/ اجازه نمی‌دهیم انگیزه مربیان و ورزشکاران ووشو اُفت کند

7:45 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۵۸۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون ووشو گفت: با قدرت کار را ادامه می‌دهیم و یک برنامه ریزی صحیح را پیش‌بینی می‌کنیم تا انگیزه بین مربیان و ورزشکاران از بین نرود.

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: این اتفاق خوبی نیست؛ بازی‌های آسیایی برای ورزش قهرمانی مخصوصاً ورزش ایران یک رویداد بسیار مهم و پرمخاطب است. ما در این بازی‌ها ووشو و کوراش را داشتیم که با برنامه‌ریزی درصدد حضور پرقدرت در هانگژو بودیم که متأسفانه با خبر تعویق این رویداد مواجه شدیم.

وی افزود: برای آماده‌سازی تیم ملی سختی‌های زیادی کشیدیم و اینکه تاریخ جدید هنوز مشخص نیست هم کار را دشوارتر می‌کند. از دی ماه سال گذشته اردوهای تیم ملی آغاز شده و بچه‌ها حدود 5 ماه است شبانه روز در اردو هستند. کوراش هم سال گذشته 7 و امسال هم 3 مرحله اردو داشت و واقعاً حیف شد که زحمات بچه‌ها فعلاً به بار نمی‌نشیند.

رئیس فدراسیون ووشو ادامه داد: ما با قدرت کار را ادامه می‌دهیم و یک برنامه ریزی صحیح را پیش‌بینی می‌کنیم تا انگیزه بین مربیان و ورزشکاران از بین نرود. با توجه به اینکه ووشو در بازی‌های کشورهای اسلامی هم نیست، یک راه حل برای پر کردن خلاء مسابقات در بزرگسالان در نظر داریم. با فدراسیون آسیایی ووشو در حال رایزنی هستیم که بتوانیم رقابت‌های قهرمانی آسیا را برگزار کرده تا انگیزه را بین ورزشکاران قاره کهن حفظ کنیم و باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

صدیقی در پایان درباره رقابت‌های رده‌های سنی پایه خاطرنشان کرد: تیرماه در رده‌های پایه مسابقات انتخابی داریم و تیم را برای رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان که آذرماه در اندونزی برگزار می‌شود، آماده می کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *