علیقارداشی: باوجود تعویق بازی‌های آسیایی، اردوها لغو نمی‌شود/ برادران عالمیان به تمرینات تیم ملی نمی‌رسند

8:45 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۴۶۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تصمیم داریم بچه‌های تیم ملی را به 3 مسابقه اسلوونی، کرواسی و آلمان بفرستیم تا دوباره به شرایط خوب خودشان برگردند.

مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به لغو بازی‌های آسیایی 2022 اظهار داشت: از این جهت که پینگ‌پنگ بازان لژیونر را جمع کنیم و برای آن‌ها اردو بگذاریم، لغو بازی‌های آسیایی خوب بود. امیدواریم که مسئولان ورزش کشور و ستاد عالی بازی‌ها، تدارک خوبی برای آینده ببینند. قاعدتأ با این اتفاق، برنامه‌های ما نیز تغییر خواهد کرد.

وی‌ ادامه داد: برای نخستین بار نیست که چنین رویدادهایی به تعویق می‌افتد؛ مانند موکول شدن المپیک به سال 2021 یا که چند مسابقه ما در 2 سال اخیر به دلیل کرونا با لغو مواجه شد. اردوهای ما باید ادامه‌دار باشد چرا که بچه‌ها باید خودشان را برای بازی‌های کشورهای اسلامی آماده کنند. بدون شک تغییرات خواهیم داشت، اما اردوها را نمی‌توانیم لغو کنیم.

علیقارداشی در پاسخ به این سوال که با این شرایط برنامه تیم ملی تنیس روی میز چگونه خواهد بود، توضیح داد: به هر حال برنامه‌های آماده‌سازی ما باید تغییراتی داشته باشد و از الان برای قهرمانی جهان آماده خواهیم شد. احتمال می‌دهیم قهرمانی جهان هم لغو شود، زیرا وقتی بنا به دستور دولت چین، بازی‌های آسیایی لغو شد، مطمئنم قهرمانی جهان را هم لغو می‌کنند. فعلاً پس از این اتفاق مهم جلسه‌ای با کادر مربیان تیم ملی نداشته‌ایم، اما می‌خواهیم متناسب با تغییرات برنامه‌های خودشان را اعلام کنند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: باتوجه به اینکه اکثر نفرات ما لژیونر هستند باید تدارک خوبی دیده شود. تصمیم داریم بچه‌های تیم ملی را به 3 مسابقه اسلوونی، کرواسی و آلمان بفرستیم تا دوباره به شرایط خوب خودشان برگردند. هفته گذشته با برادران عالمیان صحبت کردم و از خودشان راضی بودند و عنوان کردند تمام تلاش آن‌ها این است که در کشورهای اسلامی بهترین عملکرد را ارائه دهند.

علیقارداشی در پایان خاطرنشان کرد: مسئله مهم دیگر برگزاری اردو برای ملی‌پوشان است، اما مسئله اینجاست که نوشاد و برادرش نیما به دلیل فعالیت در لیگ فرانسه، شرایط حضور در اردوی تیم ملی را پیدا نمی‌کنند. البته که سطح لیگ فرانسه از تنیس روی میز ایران بالاتر است بنابراین همین‌که برادران عالمیان در لیگ فرانسه بازی می‌کنند و مدام با بازیکنان بزرگ تنه به تنه می‌شوند، نقطه قوتی برای آن‌ها به حساب می‌آید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *