۳۴۰ زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان در ماه مبارک رمضان آزاد شدند

8:21 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۴۸۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۳۴۰زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک خیرین در برنامه یک شهر ضیافت و جشن های گلریزان خبر داد.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام و المسلمین جعفری با قدردانی از عموم مردم متدین و خداجو و مجموعه صداوسیمای مرکز استان، سازمان زندان ها، ستاد دیه و خیرین خیریه های مختلف استان در برنامه ریزی و اجرای برنامه زنده تلویزیونی یک شهرضیافت، از آزادی۳۴۰ زندانی جرایم غیر عمد از تمامی زندان های استان خبر داد.

رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در طول یک ماه روزه داری مردم مؤمن و انقلابی استان تعداد سی برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت که بصورت زنده از شبکه استان پخش گردید و همچنین تعداد ۴۸ جشن گلریزان در شهرستان های استان برگزار شد که در مجموع مبلغ ۵۲ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری ادامه داد: امسال بیش از دو و نیم برابر نسبت به سال گذشته جذب مشارکت را داشته ایم و حتی سه برابر سال گذشته آزادی زندانی را به همراه داشته است.

رئیس کل دادگستری استان در پایان با قدردانی از تمامی ائمه جمعه و جماعات استان، رؤسای دادگستری ها، دادستان ها، فرمانداران و تمامی کسانی که در برگزاری جشن های گلریزان مشارکت کردند، رمضان امسال را حماسه ای عظیم توصیف کرد و یادآور شد: اصفهانی ها امسال با حرکت زیبا و فوق العاده ای که رقم زدند در صدر استان های کشور قرار گرفتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *