کشور‌های سلطه گر با انتقال یک سفارتخانه به بیت المقدس نمی‌توانند یک حکومت غاصبِ کودک‌کش را تثبیت کنند/ آمریکایی‌ها و اذناب آن‌ها در منطقه تا وقتی که مردم در صحنه هستند کاری از پیش نمی‌برند

12:40 - 18 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۵۴۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیت الله آملی لاریجانی گفت: کشور‌های سلطه گر به خصوص آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گمان می‌کنند با انتقال یک سفارتخانه به بیت المقدس می‌توانند یک حکومت غاصبِ کودک کش را تثبیت کنند؛ اما این حضور فوق العاده گسترده و حماسی نشان می‌دهد که این تثبیت‌ها در کار نیست.

کشور‌های سلطه گر با انتقال یک سفارتخانه به بیت المقدس نمی‌توانند یک حکومت غاصبِ کودک کش را تثبیت کنندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی روز قدس با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که با توجه به انتقال سفارت آمریکا و ایجاد موج  اعتراضات به رفتار‌های رژیم غاصب اشغالگر قدس حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس چه تاثیری در ادامه مبارزه دارد، اظهار کرد: امروز حضور گسترده، پرشکوه و حماسی مردم را هم در کشور خودمان و هم در همه کشور‌های مسلمان شاهد هستیم که این حضور گسترده و با بصیرت پیام خیلی مهمی برای کشور‌های سلطه گر دارد.

وی افزود: کشور‌های سلطه گر به خصوص آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها گمان می‌کنند با انتقال یک سفارتخانه به بیت المقدس می‌توانند یک حکومت غاصبِ کودک کش را که در طول قریب به ۷۰ سال مظالم بسیاری را بر مردم فلسطین و امت اسلامی وارد کرده است، تثبیت کنند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه این حضور فوق العاده گسترده و حماسی نشان می‌دهد که این تثبیت‌ها در کار نیست، بیان داشت: تا زمانی که مردم بیدار و بصیر هستند این‌ها نمی‌توانند هیچ کاری در این زمینه انجام دهند.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم با این عزم راسخِ مردم و حضور گسترده در جای جای دنیا از ناحیه امت اسلامی خصوصا ملت بیدار و هوشیار و با بصیرت ما، این غده سرطانی هرچه زودتر از صحنه تاریخ حذف می‌شود و خواهد شد.

وی با بیان اینکه شکوه حضور مردم، اقتدار و وحدت امت اسلامی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: تا وقتی که مردم اینطور در صحنه هستند آمریکایی‌ها و اذناب آن‌ها در منطقه هیچ کاری نمی‌توانند از پیش ببرند.

آیت الله آملی لاریجانی به پیام دیگر این حضور اشاره کرد و افزود: در این ظرف زمانی خاص که آمریکایی‌ها دائما کشور و مردم مقتدر و بصیر ما را با تحریم‌ها تهدید می‌کنند، این حضور گسترده نشان می‌دهد که مردم در صحنه هستند و از این حرف‌ها نمی‌هراسند و صحنه را خالی نمی‌کنند و تا زمانی که این اتحاد بین مردم است و این بصیرت وجود دارد، آمریکایی‌ها راه به هیچ جا نخواهند برد و این ملت تسلیم نمی‌شود.

وی ادامه داد: پیام مهم دیگر این است که ممکن است آمریکایی‌ها و کشورهای سلطه گر، برخی از حکام فاسد کشورهای اسلامی را بتوانند به همکاری بخوانند ولی ملت‌ها تسلیم نمی‌شوند و از حقوق مردم فلسطین و از سرزمینی که متعلق به همه مسلمانان است دفاع می‌کنند.

رییس قوه قضاییه یادآور شد: مطمئن هستیم که این رژیم جعلی صهیونیستی، غاصب و کودک کش از صحنه تاریخ ان شاءالله محو خواهد شد.

آیت الله آملی لاریجانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه دولت‌های کشورهای اسلامی در این هفتاد سال چه کوتاهی کرده‌اند که همچنان شاهد اشغال فلسطین هستیم، تصریح کرد: اگر اینها می گذاشتند مردم حرف خودشان را بزنند و اگر حکام غاصب برخی کشورهای اسلامی سرسپردگی نشان نمی‌دانند، این همه مردم مسلمان با این همه امکانات عظیم شاید در لحظه‌ای می توانستند این رژیم غاصب را نابود کنند منتهی می‌بینیم که همین امروز هم سران این کشورهای فاسد خیانت کرده  و با آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سازش می کنند ولی آینده از آن ملت ها است و این حکام فاسد فرعون های زمان هستند و به زودی ان شاءالله نابود خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *