رتبه بندی معلمان هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح می شود

12:14 - 15 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۳۷۲۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح می شود و پس از تصویب در زمان مقرر مطابق قانون اجرا خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: این هفته یادآور خاطره شهید مرتضی مطهری و چهار هزار معلم شهید است که امروز  در استان مجاهدت های خاموش کردستان، در جمع فرهنگیان عزیز حضور پیدا کردیم.

نوری هدف از این سفر را عرض خدا قوت و ادب  محضر فرهنگیان استان کردستان و به واسطه زحمات فراوانی که در دوران آموزش مجازی و کرونا داشتند، عنوان کرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با از سر گیری آموزش حضوری در مدارس، امروز موضوعات و مشکلات استان درحوزه آموزش و پرورش بررسی و نیازها و کمبودها تا جایی که برای وزارت آموزش و پرورش امکان داشته باشد، با همکاری استاندار محترم و مسئولین استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی چاره اندیشی خواهد شد و این کمبودها را رفع خواهیم کرد. 
نوری در خصوص آخرین وضعیت قانون رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان ده سال است که اجرایی نشده، اما یک اتفاق خوب در دولت سیزدهم افتاد و مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای محترم نگهبان با هم تصمیم گرفتند که رتبه بندی معلمان انجام شود، لذا در انتهای سال 1400 لایحه رتبه بندی فرهنگیان تصویب و به صورت قانونی ابلاغ  شد . 
وی ادامه داد: آئین نامه اجرایی پیشنهادی رتبه بندی معلمان نوشته و بررسی های اولیه آن در دستگاه های مربوطه انجام شده و از هفته آینده و روز دوشنبه در کمیسیون دولت مطرح و بلافاصله پس از تصویب، طبق قانون اجرا خواهد شد و از 31 شهریور ماه 1400 برای همکاران فرهنگی رتبه بندی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *