مجیدی: هدفم قهرمانی است، دنبال رکورد نیستم/ مقابل سپاهان باید محتاط بازی کرد

20:53 - 14 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۲۷۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال 21 روز بود بازی نکرده بود و سپاهان نسبت به ما در شرایط بازی بود.

خبرگزاری میزان – فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی سخت و پرفشاری بود. بازی طبق میل ما پیش رفت و زود به گل رسیدیم اما گل بدی خوردیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم.

*مقابل تیم سپاهان باید محتاط هم بازی کرد زیرا بازیکنان قابلی دارند که می‌توانند نتیجه را عوض کنند.

*استقلال 21 روز بود بازی نکرده بود و سپاهان نسبت به ما در شرایط بازی بود. اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم به پیروزی هم برسیم. از فردا تمرکز خود را برای بازی مقابل شهرخودرو می‌گذاریم.

*من اصلا دنبال رکورد نیستم. تنها هدف من قهرمانی است و امیدوارم با تلاش مدیریت باشگاه و حمایت‌ هواداران به قهرمانی برسیم.

*داور عملکرد خوبی داشت. حتی اگر پیروز می‌شدیم، باز هم همین صحبت را می‌کردم، ما ۵ بازی دیگر در پیش داریم هر ۵ بازی برای ما حساس است و درخواستم از بازیکنان این است که با تمام جدیت در این بازی‌ها حضور داشته باشند.

*گل اولی که به ثمر رساندیم، روی تمریناتی که داشتیم رقم خورد اما گل بدی دریافت کردیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و از همه آن‌ها رضایت دارم.

*هدف من قهرمانی است. استراتژی‌های من شاید در هر بازی متفاوت باشد. من این حرف را از اول به بازیکنانم گفتم و شاگردان بسیار خوبی بودند. تیمی که گل‌های کمی دریافت کرده، از شرایط خوبی برخوردار است.

*تیمی که چندین هفته نباخته است، شخصیت خوبی دارد. استراتژی ما این بود که از منطقه بالا موقعیت‌سازی کنیم که در نهایت به گل رسیدیم اما گل بدی خوردیم.

*مشکلی از بابت دروازه‌بان نداریم. حسینی و رضایی می‌توانند فیکس تیم ملی باشند. مطمئنم با حمایت آقای غلامپور این دو دروازه‌بان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *