تارتار: داور فریب بازیکن هوادار را خورد/ وقفه‌های لیگ به ما ضربه زد

20:59 - 14 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۲۷۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خیلی تاکید کرده بودیم که خطا نکنید، اما داور متاسفانه فریب بازیکن حریف را خورد

خبرگزاری میزان – مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل هوادار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی را بد شروع کردیم و در یک ربع اول بازی سردرگم بودیم. یکی، دو موقعیت نصیب هوادار شد که تیم باانگیزه‌ای بود. بعد از گذشت یک ربع، بازی به تعادل کشیده شد و ما هم موقعیت‌هایی داشتیم.

*در نیمه دوم تغییراتی در سیستم بازی‌مان داشتیم و بازی را تحت کنترل گرفتیم. ما می‌دانستیم که هوادار با داشتن معین عباسیان روی ضربات ایستگاهی خطرناک است به همین دلیل خیلی تاکید کرده بودیم که اطراف ۱۸ قدم خطا نکنیم. متاسفانه داور فریب بازیکن هوادار را خورد و خطایی اعلام کرد که پس از فعل و انفعال، هوادار به گل رسید و به خوبی از گلش محافظت کرد.

*ما امروز خوب نبودیم و هوادار در مجموع بهتر بود. شرمنده هوادارانی شدیم که این همه راه برای حمایت از ما آمده بودند. وقفه‌های لیگ به ما ضربه زد و در بازی قبلی و این بازی شرایط خوبی نداشتیم. قبل از آن، تیم‌مان انسجام خوبی پیدا کرده بود.

*ما هم مصدوم و هم محروم داشتیم. سعید باقرپسند مصدوم بود و در نیمه دوم توانستیم از او استفاده کنیم. تیم هوادار دونده و جنگنده است و ساختار دفاعی خوبی دارد که کمتر به حریف موقعیت می‌دهند.

*همیشه گفتم که در باشگاه به روی قاسم باز است. ما از آمدن او استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *