صداقت: آلومینیوم بی‌محابا حمله می‌کرد/ با تعویض‌ها نبض بازی را گرفتیم

22:11 - 14 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۲۷۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال نساجی گفت: ویدیوی صحنه آخر را ندیدم اما احساس می‌کنم در آن لحظه خطا روی اسلامی داخل محوطه جریمه آلومینیوم بود.

خبرگزاری میزان – مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*همانگونه که پیشبینی می‌کردیم بازی خوب، مهیج و جانداری بود. احساس می‌کنم در شروع بازی تحت تاثیر جو هواداری و مسائل احساسی ناشی از دیدار هفته قبل، تیم اراک بی‌محابا حمله می‌کرد. بچه‌های ما از لحاظ آب و هوایی هم تا حدی مشکل داشتند. 15-10 دقیقه اول را باید به تیم آلومینیوم دادیم اما پس از آن شرایط بهتر شد و بچه‌ها توانستند استراتژی ما را پیاده کنند.

*دو موقعیت خیلی خوبی هم داشتیم. سر مهدی نظری به گل تبدیل نشد که جزو بدشانسی‌های ما بود. در نیمه دوم شرایط بازی کاملا تغییر کرد.

*با تعویض‌های خود نبض بازی را گرفتیم. دیدید پاس‌های تعداد بالایی دادیم و موقعیت‌های زیادی هم گیر ما آمد. البته تیم اراک هم در زمین خودش حمله می‌کرد. با این وجود کار را به سمتی بردیم که بازی تیم خوب آلومینیوم برای ما قابل پیشبینی شد و راه‌های نفوذشان را بستیم.

*ویدیوی صحنه آخر را ندیدم اما احساس می‌کنم در آن لحظه خطا روی اسلامی داخل محوطه جریمه آلومینیوم بود. البته باید کارشناسان نظر بدهند. در آن صحنه هم برای گلزنی شانس خوبی داشتیم. صابر حردانی و ایوب کلانتری هم موقعیت‌های خوبی داشتند. در کل شرایط بازی خوب بود و امیدوارم در دیدارهای بعدی هم دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *