رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عملکرد مالی بودجه ۱۴۰۰ با حضور خزانه‌دار کشور بررسی می‌شود

11:12 - 14 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۲۵۹۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طی هفته آینده، ضمن بررسی عملکرد مالی بودجه ۱۴۰۰ را با حضور خزانه‌دار کل کشور، اعتبارات و برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی را با حضور وزیر مربوطه بررسی خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز یکشنبه عصر ضمن بررسی عملکرد مالی (درآمدها – هزینه ها) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور با حضور خزانه دار کل کشور، طرح اختصاص پنج درصد از درآمد فروش معادن واگذار شده بخش خصوصی به شهرستان محل معدن را بررسی می کند.

این کمیسیون در نشست روز سه شنبه نیز عملکرد اعتبارات سال ۱۴۰۰ وزارت جهاد کشاورزی و وضعیت اعتبارات و برنامه های سالجاری این وزارتخانه را با حضور ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بررسی می کند و در ادامه ضمن بررسی طرح جذب مشارکت های مردمی در اجرای طرح‌های بخش آب، فاضلاب و برق وزارت نیرو، سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را جهت عضویت ناظر در هیات امنای حساب اعتبارات موضوع جزء(۹) بند(الف) تبصره(۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور انتخاب و معرفی خواهد کرد.

کارگروه ویژه این کمیسیون نیز در جلسه روز چهارشنبه به ادامه بررسی اقدامات صورت گرفته درخصوص سامانه "صندوق و مزایا" و سامانه "پاکنا" خواهد پرداخت.

کمیته اصلاح ساختار بودجه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین در نشست خود در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ لایحه 'نظامنامه برنامه ریزی و بودجه کشور' را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز یکشنبه 'طرح الحاق یک بند به ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)' و طرح احداث طرحهای عمرانی دستگاههای اجرائی دولتی از طریق واگذاری و یا مشارکت با اشخاص حقوقی' را بررسی می کند.

کمیته برنامه ریزی، آمایش و آمار نیز در روز یکشنبه به بررسی عملکرد احکام دائمی برنامه های توسعه کشور خواهد پرداخت.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجلس بودجه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *