مطهری: پرسپولیس باید بازی بدون ترابی و امیری را تجربه کند/ با حوصله باشیم سه امتیاز را می‌گیریم

16:15 - 13 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۲۲۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این 6 هفته انتظار تیم‌های بالای جدول و حتی پایین جدول این است که داوران با نهایت دقت قضاوت کنند و عادلانه سوت بزنند.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری، مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در ابتدا عید سعید فطر را به همه تبریک می‌گویم. آرزوی سلامتی و سعادت برای هموطنان دارم. درباره بازی فردا مهمترین نکته حفظ تمرکز بالاست. نباید به اطراف و حواشی پیرامون تیم نگاه کنیم.

*پیکان تیم دونده و قابل احترامی است که دفاع تیمی خیلی خوبی دارد اما ما هم برای این بازی راهکار داریم و می‌خواهیم در زمین حریف بازپس‌گیری کنیم. آن‌ها از نظر تیمی عملکرد خوبی دارند و ما باید خیلی خوب عمل کنیم تا ضربه نخوریم. راهکارهای رسیدن به گل در بازی فردا را مرور کردیم و از پیکان شناخت خوبی داریم. قطعا فوتبال قابل احترامی را ارائه خواهیم داد تا نتیجه خوبی بگیریم.

*تیم ما مبارز و جنگجو است و در تمرینات این مسأله را خیلی خوب نشان می‌دهد. بازیکنان ما باانگیزه کار می‌کنند و امیدوارم که فردا روز خوب ما باشد. ما فردا بند کفش‌هایمان را محکم‌تر از همیشه می‌بندیم و فکر می‌کنیم که بازی فردا آخرین بازی عمر ما است و با تمام صلابت بازی خواهیم کرد.

*در خصوص اینکه اعلام شده در صورت هم امتیاز بودن مدعیان قهرمانی در هفته آخر لیگ، تفاضل گل ملاک می‌شود باید بگویم که درست است که ما مربیان همه جوانب را در نظر می‌گیریم اما نگاه ما به بازی فردا با پیکان است و بازی به بازی پیش می‌رویم.

*در شروع صحبت‌هایم گفتم که این تیم دو آیتم خیلی خوب دارد اما راهکار برای ضربه زدن به این تیم زیاد است. ما این مسائل را در تمرینات مرور کردیم و امیدوارم که فردا با حوصله باشیم و ریتم خوبی هم داشته باشیم. باید مثل موج گاهی پرفشار به سمت ساحل بیاییم و گاهی آرام باشیم. باید با حوصله باشیم تا سه امتیاز را بگیریم.

*پرسپولیس یک تیم به تمام معناست و کار تیمی حرف اول و آخر را در تیم ما می‌زند.در این سال‌ها جابه‌جایی‌هایی در پرسپولیس انجام شده و برخلاف اینکه می‌گویند پرسپولیس ثبات دارد اما چنین چیزی نیست.

*بهانه نمی‌آوریم اما هر کسی که در پازل تاکتیکی تیم باشد بهترین خودش خواهد بود و همه بازیکنان در خدمت تیم هستند. در فوتبال چنین تغییراتی طبیعی است و گاهی بر اساس آمادگی بازیکنان یا شرایط حریف این تغییرات صورت می‌گیرد.

*همیشه به کار تیمی اعتقاد داریم اما واقعاً امیری و ترابی فوق‌العاده و تأثیرگذار هستند و عملکرد آن‌ها در این سال‌ها نشان داده بازیکنان مهمی برای تیم به حساب می‌آیند به خصوص اینکه نبردهای یک به یک را با موفقیت پشت سر می‌گذارند. با این همه باید بازی بدون آن‌ها را تجربه کرده و بازی را در بیاوریم.

*دوست ندارم راجع به داوری صحبت کنم اما در این 6 هفته انتظار تیم‌های بالای جدول و حتی پایین جدول این است که داوران با نهایت دقت قضاوت کنند و عادلانه سوت بزنند. این توقع بی‌جایی نیست و امیدوارم بگونه‌ای قضاوت کنند که مشکلی پیش نیاید و عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شود.

*یک موجی است که یکسری از آقایان در فضای مجازی به راه می‌اندازند اما مردم عادی علم تمرین را نمی‌دانند. آن‌ها نمی‌دانند که یک بازیکن چه زمانی نیاز به بازسازی دارد تا با انرژی بیشتر کار را انجام دهد. در یک لیگ فرسایشی هر چه به آخر لیگ نزدیک می‌شویم این مسائل بیشتر می‌شود.

*بازیکنان آدم آهنی نیستند و بالانس تمرینی لازم است. مگر قبلاً این مسائل وجود نداشت؟ مگر همین تیم قهرمان نشد؟‌ این سؤالات سطحی است و برخی به صورت حساب شده موجی به راه می‌اندازند. ما در نهایت دقت و علم تمرینات را برگزار می‌‌کنیم و هر زمان که تیم نیاز به استراحت داشته باشد این کار را خواهیم کرد.

*سیامک نعمتی شرایط بهتری دارد اما برای این که بازیکن آماده‌ای شود نیاز به تمرین دارد و برای بازی فردا در لیست است.

*مهدی عبدی بدون اجازه به تماشای بازی نساجی رفت. او بازیکن خوش قلبی است و اشتباهی انجام داده و باشگاه هم او را جریمه کرد و سه جلسه هم تمرین نکرد و دوباره بازگشت. این بازیکنان مثل خانواده ما هستند و باید قدر جایگاه خودمان و پیراهن پرسپولیس را بدانیم. پرسپولیس پیشکشوتان بزرگی داشته و ما از امثال علی پروین یاد گرفتیم به پیراهن پرسپولیس احترام بگذاریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *