دبیرستاد صبر: به اشتغال زندانیان پس از آزادی کمک می‌شود/ انعقاد قرداد با شرکت‌ها برای به کارگیری زندانیان پس از آزادی

9:15 - 14 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۲۰۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دبیر ستاد ملی صبر، گفت: به جهت اشتغال زندانیان پس از آزادی با مراکزی که می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند برا ی معرفی این افراد به آنها رایزنی می کنیم و در تلاش هستیم تا با مراکز مرتبط با تخصص زندانیان قرارداد منعقد کنیم.

ابوالفضل محبی در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با اقدامات ستاد ملی صبر به جهت حمایت از خانواده‌های مددجویان زندانی ، گفت: ستاد ملی صبر در خصوص حمایت از خانواده‌های مددجویان زندانی سعی کرده است تا نقش رابط را داشته باشد و با اشتغال زندانیان پس از آزادی به خانواده ها‌ی آنان کمک کند.


وی افزود: یعنی برای حمایت از خانواده‌های محکومان به دنبال ایجاد اشتغال زندانیان پس از آزادی هستیم که قطعا با توجه به بررسی‌هایی انجام شده در سال ۱۴۰۰ به جهت اشتغال پس از آزادی در سال جاری به نتایج خوبی دراین زمینه خواهیم رسید.


دبیر ستاد ملی صبر عنوان کرد: در سال جاری برای اشتغال زندانیان پس از آزادی با مراکزی که می‌توانند آن‌ها را به کار گیرند رایزنی می‌کنیم تا در صورت امکان این افراد را به جهت اشتغال به آن‌ها معرفی کنیم.


محبی با بیان اینکه برخی از زندانیان در حوزه‌های فناوری نوین تخصص دارند، گفت: در تلاش هستیم تا با مراکز مرتبط با تخصص زندانیان در هر زمینه ای با کمک آستان قدس رضوی قرارداد منعقد کنیم و امیدواریم تا پایان فصل جاری مشخص شود که چه شرکت‌ها و یا مراکزی آمادگی ایجاد اشتغال برای زندانیان پس از آزادی را دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *