بابایی: الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای صدور اسناد در دستور کار سازمان قرار دارد

23:32 - 12 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۱۴۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان سفر به استان خراسان رضوی از اداره کل، واحدهای ثبتی یک، دو، سه، پنج ، شش و اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مشهد بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی در جریان سفر خود به مشهد مقدس و پس از حضور در محفل انس با قرآن و در بازدید از بخش های مختلف اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی و واحدهای ثبتی اظهار کرد: الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای صدور اسناد در دستور کار سازمان قرار دارد و در همین راستا همه مردم برای انجام امور ثبتی خود می توانند به سامانه "ثبت من" مراجعه کنند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر حذف فیزیکی پرونده های ثبتی گفت: امیدواریم با اجرای کامل آرشیو الکترونیکی اوراق در تمام واحدهای ثبتی به زودی گردش فیزیکی پرونده ها برای همیشه از سازمان حذف شود که مسلما این مهم تاثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی مردم خواهد داشت.

وی افزود: سیاست و رویکرد تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم، یک اصل ثابت در دستگاه قضایی است و در دوره تحول و تعالی بر رعایت بیش از پیش این اصل در محاکم و مراجع قضایی و سازمان های تابعه تاکید شده است و ما وظیفه داریم با استفاده از فناوری های نوین رضایتمندی مردم از سازمان را افزایش دهیم.

وی همچنین با استماع مشکلات و دغدغه های کارکنان افزود: با توجه به اینکه زحمات کارکنان نقش مهمی در کاهش اطاله دادرسی ها دارد ، ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان سازمان نیز یکی از اولویت های سازمان است که اقدامات خوبی در جهت بهبود شرایط معیشتی صورت گرفته است و امیدواریم با نگاه ویژه‌ای که رئیس قوه قضاییه دارند به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جریان بازدید از اداره کل و واحدهای مربوطه به صورت مستقیم در جریان امور مراجعان قرار گرفت و دستورات لازم و آنی برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

گفتنی است در این سفر ، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قاریان اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *