کلهر: یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در قلب دفاع است/ استقلال مقابل سپاهان امتیاز از دست می‌دهد

2:00 - 13 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۱۲۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با پیکان یکی دیگر از فینال های پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر است.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار هفته بیست و پنجم تیم فوتبال پرسپولیس با پیکان در مسابقات لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این بازی به طور حتم برای پرسپولیس خیلی با اهمیت است چون نباید از کورس قهرمانی عقب بماند. بازی با پیکان هم یکی از شش دیدار فینال گونه‌ای است که باید در آن حداکثر امتیاز را بگیرد. البته در ۵ بازی آینده نیز باید فاصله امتیازی با صدر جدول را کمتر کند. نباید فاصله پرسپولیس با استقلال بیشتر از این شود.

وی افزود: مجتبی حسینی مربی پیکان دقیقاً شناخت و آشنایی کاملی به خصوصیت و ویژگی‌های فنی یحیی گل‌محمدی دارد. اگر پرسپولیس در دیدار با پیکان پیروز شود یک پله به قهرمانی نزدیک‌تر می شود و به طور حتم برای کسب قهرمانی ششم امیدوار خواهد شد.

*امتیاز از دست دادن استقلال به قهرمانی پرسپولیس کمک می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار استقلال و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، عنوان کرد: یک بازی مهم دیگر این هفته که برای پرسپولیس هم مهم و حیاتی است نتیجه این مسابقه در اصفهان است. این دیدار قبل از بازی با پیکان برگزار می‌شود و پرسپولیس با علم به نتیجه استقلال و سپاهان، با آرامش و فراغ بال مصاف پیکان خواهد رفت. سپاهان با اینکه از آسیا حذف شده و روحیه خوبی ندارد، اما‌ از نظر آمادگی جسمانی در شرایط بالایی قرار دارد و تمام تلاش خود را برای شکست استقلال خواهد کرد تا در لیگ نتیجه خوبی بگیرد.

وی ادامه داد: سپاهان خیلی دوست دارد طوری عمل کند تا حاشیه ها از اطراف این تیم دور شود. به نظرم استقلال کار بسیار سختی مقابل سپاهان دارد و به مشکل می‌خورد و امتیاز از دست خواهد داد. این امتیاز از دست دادن استقلال به قهرمانی پرسپولیس کمک می‌کند.

*پرسپولیس باید آرایش دفاعی اصلی‌اش را در چند بازی آخر حفظ کند

کلهر در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس در دیدار با پیکان شکست بخورد چه اتفاقی برای این تیم رخ خواهد داد، تاکید کرد: اگر پرسپولیس به پیکان ببازد، کارش برای رسیدن به قهرمانی مشکل می‌شود و در بازی‌های آینده و ۵ دیدار باقی مانده روحیه و انگیزه بازیکنان از بین می‌رود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر خیلی حساس است، خاطرنشان کرد: امیدوارم گل‌محمدی خلاقیتی را که همیشه از او سراغ داریم در بازی حساس پیکان به نمایش بگذارد و بتواند با مهره چینی درست و خوب، نقاط ضعفی که در بازی‌های گذشته از پرسپولیس می‌دیدیم را برطرف کند. یکی از این نقاط ضعف پرسپولیس در قلب دفاع است که باید آن آرایش اصلی خودش را در این چند بازی آخر حفظ کند تا نتایج لازم را بگیرد تا بتواند در کورس بماند تا امیدوار به بازی‌های آینده باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *