مشکلی در شب‌های قدر در تهران نداشتیم/ استقرار نیرو‌های یگان امداد پلیس در ۱۰۶ نقطه از پایتخت

11:16 - 16 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۵۰۶۲
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به لیالی قدر از حضور پر رنگ ماموران پلیس در این شب‌ها و در قالب تیم‌های گشت موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر خبر داد و گفت: ماموران کلانتری در طول این ایام در آماده باش صددرصدی بوده و خواهند بود.

استقرار نیروهای یگان امداد پلیس در 106 نقطه از پایتخت / توصیه های پلیس برای جلوگبری از سرقت در شب قدرسرهنگ  کیوان ظهیری  در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه با اعلام اینکه در شب‌های 19 ماه رمضان و 21 ماه رمضان هیچ مشکل امنیتی در تهران رخ نداد و شهروندان نهایت همکاری را با ماموران پلیس داشتند گفت :در شب 23 ماه رمضان هم محدودیت های ترافیکی و حضور ماموران پلیس در قلب تیم های گشت موتوری و  خودرو های سواری و گشت‌های  پیاده ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: در این شب‌ها حضور مردم در مساجد، اماکن مذهبی و تکایا نسبت به سایر ماه‌های سال پررنگ‌تر شده که اوج این حضور در شب‌های قدر مشاهده می‌شود؛ لذا به منظور باشکوه‌تر برگزار شدن و نیز تأمین امنیت مطلوب مراسم این شب‌ها پلیس همچون سنوات گذشته حضورپررنگی در اماکن پرتردد دارد و با توجه به خالی شدن منازل، کلانتری‌ها موظف به افزایش گشت‌های موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر شده اند.

رئیس پلیس پیشگیری ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت خودرو‌ها توصیه می‌شود نسبت به پارک وسایل نقلیه در خیابان‌های فاقد روشنایی جلوگیری به عمل آمده و حتما خودرو‌های سواری خود را درمحل‌های تعیین شده و پارکینگ‌های معتبر پارک کنند.

 وی همچنین گفت: در ۱۰۶ نقطه شهر تهران، نقاطی که مراسم احیا برگزار می‌شود تیم‌های گشت یگان امداد مستقر شده اند.

وی افزود: همچنین برای تامین امنیت و آرامش زایران مرقد مطهر امام راحل و شهدای گرانقدر در بهشت زهرا ۱۰۰ نفر در قالب ۵۰ دستگاه موتور سیکلت در محدوده برون شهری مستقر و در حال گشت زنی مستقر شدند و این استقرار برای شب‌های باقی مانده نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *