مدیران ارشد مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد ارگ رسیدگی کردند

18:06 - 11 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۰۲۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیران ارشد مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با حضور در مسجد ارگ در محله پامنار مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان – در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان مختلف دستگاه قضا مبنی بر حضور در مساجد و برپایی میز خدمت و انجام دیدار چهره به چهره با شهروندان جهت بررسی مسائل حقوقی و قضایی آن‌ها، مدیران ارشد مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به همراه علی اصغر رفاهی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه؛ امروز و در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در مسجد ارگ واقع در محله پامنار پس از اقامه نماز جماعت در این مسجد، با انجام دیدار چهره به چهره با مردم، مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

مدیر ارشد مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اظهار کرد: در دیدار مردمی که مدیران مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه امروز با مراجعان در مسجد ارک داشتند بخش عمده مشکلات مراجعه کنندگان مربوط به نحوه رسیدگی و اعتراض به آرای صادره بود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تقاضای مراجعه کنندگان مربوط به تقاضای ماده ۴۷۷ و اعاده دادرسی در بستر این ماده بود، گفت: تقاضا ماده ۴۷۷ برخی از مراجعه کنندگان رد شده بود بنابراین پیگیر ادله رد تقاضای خود بودند.

مدیر ارشد مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در ادامه افزود: برخی از مراجعه‌کنندگان تقاضای تسریع اعمال این ماده را داشتند که در این خصوص دستورات لازم صادر و مقرر شد که پیگیری‌های لازم در زمینه تسریع در ماده ۴۷۷ صورت بگیرد.

وی بیان کرد: برخی از مراجعه کنندگان در حوزه املاک مشکلاتی را مطرح کردند که در این خصوص نیز راهنمایی های لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *