داوری: تماشاگران سرمایه‌های اصلی بسکتبال هستند/ امیدوارم سال آینده میزبانی را به شهرها بسپاریم

1:23 - 12 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۰۰۲۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: امیدوارم سال آینده با تمهیدات بهتر مسابقات را به میزبانی استان‌ها برگزار کنیم.

خبرگزاری میزان - جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان دیدار فینال لیگ برتر و قهرمانی شهرداری گرگان با شکست ذوب آهن اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*ضمن تبریک عید سعید فطر، باید بگویم که سرمایه ما شادی مردم و تماشاگران است. خوشبختانه که با رعایت شرایط خوب این مسابقات به پایان رسید و به همه تیم‌ها خسته نباشید می‌گویم.

*تقریبا 2 سال است مشکلات کرونا وجود دارد و امیدوارم سال آینده با تمهیدات بهتر مسابقات را به میزبانی استان‌ها برگزار کنیم.

*از اواخر لیگ بود که بنده وارد فدراسیون شدم و با دستور وزیر باید آزاد کردن تماشاگران را هم در دستور کار قرار می‌دادیم. شرایط یک مقدار سخت شد و بازی‌ها هم در تهران بود. سه تیم از چهار تیم از استان تهران نبودند اما به هر حال دوستان و نیروهای حراست کمک کردند که چالش حضور تماشاگران برطرف شود.

*تلاش می‌کنیم سال آینده بازی‌ها را به استان‌ها بکشیم و حضور تماشاگران بر اساس قوانین ستاد کرونا برقرار باشد. قطعا شرایط لیگ را به سمت بهتر شدن خواهیم برد. سرمایه‌های اصلی بسکتبال تماشاگران هستند.


*مسابقات بین‌المللی هم در پیش داریم. سعی می‌کنیم مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال را که می‌طلبد همین هواداران در سالن باشند را هم به بهترین شکل برطرف کنیم.

*بحث دبیری را با برخی دوستان صحبت کردیم و تلاش میکنیم برطرف شود. کار زیاد است، از جمله ساماندهی تیم ملی که لیگ هم به آن اضافه شده بود.  سعی می‌کنیم تا آخر ماه دبیر فدراسیون را معرفی‌ کنیم.

*فدراسیون قوانین را به تیم‌ها اعلام کرد و نارضایتی هم وقتی است که ما چیزی را اعلام نکنیم و انجام بدهیم. وقتی به سرپرست تیم‌ها اعلام می‌شود قطعا جای حرف نیست. دوستان در بازی‌های قبل معترض بودند اما همه چیز شفاف است.

*اگر اتفاقی هم در طول مسابقه افتاده باشد با تدبیر حراست برطرف شد. خوشبختانه اتفاقی نیافتاد و از این بازی لذت بردیم. امیدواریم بودجه زیادتر شود و عدالت در آن باشد. فکر می‌کنم سال بعد روند بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *