بهرمن: ووشو و کوراش در بازی‌های آسیایی موفق خواهند شد/ استعداد‌ها را شناسایی می‌کنیم

8:28 - 12 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۴۹۸۹۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرپرست دبیری فدراسیون ووشو با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این فدراسیون شناسایی استعداد‌ها در کشور است، گفت: ووشو و کوراش همواره عملکرد خوبی داشته‌اند و در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز موفق خواهند شد.

علیرضا بهرمن در گفت‌وگو با میزان، درباره برنامه‌های فدراسیون ووشو در سال پیش رو اظهار داشت: تمرینات تیم‌های ملی از اواخر سال گذشته آغاز شده و تا زمان بازی‌های آسیایی هانگژو در دو رشته ووشو و کوراش و در ۲ بخش زنان و مردان ادامه دارد.

وی افزود: ووشوی ایران همواره در بازی‌های آسیایی نقش مهمی در جایگاه کاروان ورزشی کشورمان داشته است و امسال نیز، برنامه‌ریزی و هدف فدراسیون این است تا در دو رشته ووشو و کوراش به موفقیت رسیده و کمک خوبی برای جایگاه کاروان ایران باشد.

بهرمن گفت: مربیان خوب و کاربلدی در تیم‌های ملی مشغول به کار هستند و اردونشینان نیز به شرایط مناسب نزدیک شده‌اند. با برگزاری مسابقات انتخابی به ترکیب اصلی خواهیم رسید و معتقدم تمام نفرات ما شایسته حضور در بازی‌های آسیایی هستند.

وی در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ووشو، توضیح داد: ممنون رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه هستم که به من اعتماد کردند و تلاش خواهم کرد تا جواب اعتماد آن‌ها را به خوبی بدهم.

بهرمن ادامه داد: اکنون ووشو یکی از رشته‌هایی است که علاقمندان زیادی دارد و هدف فدراسیون نیز توسعه ووشو در سراسر کشور است. در همین راستا حضور مسوولان فدراسیون در مناطق محروم نیز نشان از این مساله دارد. شناسایی استعداد‌ها یک فاکتور مهم است چراکه در همه نقط ایران افرادی هستند که استعداد خوبی دارند و باید شناسایی شوند.

سرپرست دبیری فدراسیون ووشو ادامه داد: کار‌ها در فدراسیون تقسیم شده و دبیر فدراسیون نیز مسوول اجرایی است و من نیز تلاش می‌کنم تا برنامه‌های فدراسیون را به بهترین نحوا اجرا کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *