معاون قضایی قوه قضاییه: ترور دانشمندان هسته ای سندی بر واقعیت ذات رژیم صهیونیستی در دشمنی با ایران است

7:22 - 09 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۴۷۱۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنی با اسلام در ذات رزیم صهیونییتی است، گفت: ترور دانشمندان هسته ای، سندی بر واقعیت ذات رژیم صهیونیستی در دشمنی با ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین صادق رحیمی در گفت‌وگو با میزان در جریان راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس، بیان کرد: روز قدس محصول تفکر حکیمانه رهبر فقید انقلاب امام خمینی (ره) است، یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند.

معاون قضایی قوه قضاییه افزود: هم زمان با جمهوری اسلامی ایران در حدود ۸۰ کشور در روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند در حالی که یک ماه روزه دار بوده و عبادت کردند و با نفسی پاک حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت اعلام می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی تصریح کرد: روز قدس ریشه در اعتقادات و آموزه‌های دینی ما دارد و یک مبنای شرعی بسیار قوی و محکم برخوردار است، به طوری که شهید ماه رمضان امام علی (ع) فرمودند: که همواره یار و یاور مظلومان و دشمن ظالم باشید.

معاون قضایی قوه قضاییه تأکید کرد: روز قدس تجلی یاری از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی غاصب است بسیاری از آموزه‌های دینی ما و تجلی پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی اظهار کرد:مردم در روز قدس اعلام می‌کنند که ما یار مظلوم هستیم.

معاون قضایی قوه قضاییه افزود: رژیم صهیونیستی جنایات زیادی را در فلسطین مرتکب شده است و مردم بیگناه را در بیت المقدس به خاک و خون کشیده و خانه‌های مردم را ویران کرده و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون کشیده است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی تصریح کرد: اسلام امروز مرز ندارد، طبق آموزه‌های دینی هر جایی که شاهد ظلم هستیم باید نسبت به آن واکنش نشان دهیم و امروز رژیم صهیونیستی در دنیا است.

معاون قضایی قوه قضاییه تأکید کرد: ما به عنوان یک مسلمان و اینکه از شیعه امام علی (ع) دم میزنیم، باید انزجار خود را از ظلم و ستم در چنین روزی نشان دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی اظهار کرد: حمایت از فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی نباید تنها در روز جهانی قدس خلاصه شود ما باید از جهات مالی و نظامی با تمام وجود از مجاهدین فلسطینی و مقاومت حمایت کنیم.

معاون قضایی قوه قضاییه افزود: امسال با توجه به بهبود نسبی شرایط کنونی حاکم بر کشور شاهد حضور پرشور مردم با عشق و علاقه خاص در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم و حمایت خود از مردم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی تصریح کرد: نباید چنین تصوری ایجاد شود که ما با رژیم صهیونیستی صلح می کنیم، چون این رژیم نامشروع است و از نظر ما مشروعیت ندارد.

وی ادامه داد: عده‌ای صهیونیسم از نقاط مختلف دنیا جمع شدند و در یک مکان مقدس مردم فلسطین را آواره و شرایط را برای آن‌ها ناامید کرده و مکان آن‌ها را غصب کردند و یک دولت نامشروع را تشکیل دادند.

معاون قضایی قوه قضاییه تأکید کرد: رژیم منحوس پهلوی جزء رژیم‌های بود که این غده سرطانی را به مشروعیت شناخت.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی اظهار کرد: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این روز را در حمایت از مردم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی به یادگار گذاشتند، زیرا دشمنی با اسلام در ذات صهیونیست است

معاون قضایی قوه قضاییه افزود: تاریخ نشان دهنده این واقعیت است و امروز این رژیم جعلی دشمن درجه اول ایران و جهان اسلام است، دانشمندان هسته‌ای کشورمان در سیاست‌ها و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی است

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی تصریح کرد: با تمام وجود باید از جبهه مقاومت حمایت کنیم و تنفر و انزجار خود را از رژیم جعلی نشان دهیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: ویژه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *