شناسایی گره‌های ترافیکی و ترددی در محل‌های برگزاری مراسم لیالی قدر/آماده باش صد درصدی کلانتری‌ها

7:01 - 13 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۳۶۴۳
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر از حضور پر رنگ ماموران پلیس در این شب‌ها و در قالب تیم های گشت موتوری ، خودرویی و پیاده در سطح شهر خبر داد و گفت: ماموران کلانتری در طول این ایام در آماده باش صددرصدی هستند.

سرهنگ کیوان ظهیری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به ایام لیالی قدر،  از شبهای قدر به عنوان قله ماه مبارک رمضان نام برد و گفت: در این شب‌ها حضور مردم در مساجد، اماکن مذهبی و تکایا نسبت به سایر ماه‌های سال پررنگ تر شده که اوج این حضور در شب‌های قدر خواهد بود.

آماده باش صد درصدی کلانتری‌ها همزمان با لیالی قدر/ استفاده از تمام ظرفیت‌های انتظامی در برقراری امنیت / افزایش گشت‌های موتوری و نامحسوس پلیس


وی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر همه ساله در دستور کار پلیس پیشگیری قرار می‌گیرد، افزود: از ابتدای خرداد ماه جلسات مستمری با روسای کلانتری‌ها برگزار کردیم و ضمن شناسایی محل‌های پرتردد و همچنین شناسایی گره‌های ترافیکی و ترددی در محل‌های مذکور نسبت به رفع این موانع با همکاری دستگاه‌های ذیربط اقدام کردیم.


رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  گفت: به منظور باشکوه تر برگزار شدن و نیز تأمین امنیت مطلوب مراسم این شب‌ها پلیس همچون سنوات گذشته حضورپررنگی در اماکن پرتردد دارد و با توجه به خالی شدن منازل ،‌ کلانتری‌ها موظف به افزایش گشت‌های موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر شده اند.

آماده باش صد درصدی کلانتری‌ها همزمان با لیالی قدر/ استفاده از تمام ظرفیت‌های انتظامی در برقراری امنیت / افزایش گشت‌های موتوری و نامحسوس پلیس


ظهیری با اشاره به حضور پلیس تا پایان زمان برگزاری مراسم لیالی قدر افزود: تا پایان تخلیه همه زائران و روزه داران از محل‌های عزاداری و خصوصا حسینیه ها و مساجد مأموران پلیس در محل حاضر بوده و اقدام به تخلیه بار ترافیکی در خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف محل برگزاری مراسم می‌کنند.


وی ادامه داد: برگزاری مراسم لیالی قدر در شمال تهران و محدوده حرم حضرت عبدالعظیم و بازار تهران با شور و حرارت بیشتری انجام می‌شود از این رو ماموران پلیس با استفاده از همه ظرفیت‌های انتظامی برقراری نظم و امنیت را در این محدوده به اجرا درخواهند آ‌ورد.

 

آماده باش صد درصدی کلانتری‌ها همزمان با لیالی قدر/ استفاده از تمام ظرفیت‌های انتظامی در برقراری امنیت / افزایش گشت‌های موتوری و نامحسوس پلیس
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  گفت: حضور ماموران پلیس افتخاری و نگهبان محله ها برای حفظ امنیت پایدار در سطح محله‌ها با جدیت دنبال می‌شود.


ظهیری از شهروندان خواست برای تامین امنیت این شبها با مأموران پلیس همکاری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.


وی ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت خودروها توصیه می شود نسبت به پارک وسایل نقلیه در خیابان‌های فاقد روشنایی جلوگیری به عمل آمده و حتما خودروهای سواری خود را درمحل های تعیین شده و پارکینگ‌های معتبر پارک کنند.


رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ   در پایان با توصیه ای به رانندگان گفت: به دلیل استفاده از پوشش مشکی از سوی عزاداران به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت کمتری در خیابان‌ها تردد کرده و مراقب شهروندان پیاده باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *