رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تبریک رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به مناسبت روز پاسدار

14:03 - 30 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۳۲۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان زادروز پربرکت امام حسین (ع) و روز پاسدار، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پیامی این روز بزرگ را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به مناسبت روز پاسداربه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت فرارسیدن سوم شعبان زادروز پربرکت امام حسین (ع) و روز پاسدار،  این روز بزرگ را تبریک گفت.
 
در این پیام آمده است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم
روز میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این آیه های پرشکوه رزم و ایثار که از نسل فصل سرخ شهادت و استقامت‌اند.

روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاورمردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند.

آنان که به‌عنوان بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نموده‌اند و در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم، در خط مقدم جبهه مقاومت و دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

این‌جانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار به‌تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت، سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را در ظل توجهات حضرت، ولی الله‌الاعظم (عج)، با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسئلت دارم.

بهرامی – رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح»
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *