عواقب تأخیر در اجرای رهنمود‌های جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده آموزش و پرورش است

11:54 - 23 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۱۳۶۱
عواقب و مسئولیت هرگونه تأخیر در اجرای رهنمود‌های جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد جذب دانش آموزان تیزهوش دوره اول متوسطه در سال ۹۷، بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

عزت الله ضرغامیبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در کانال شخصی تلگرامش نوشت: عواقب و مسئولیت هرگونه تأخیر در اجرای رهنمود‌های جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد جذب دانش آموزان تیزهوش دوره اول متوسطه در سال ۹۷، بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

ارائه گزارش اصلاحات در "سمپاد" به ویژه در نحوه‌ جذب، برای اعمال از سال ۹۸ به بعد به اعضای شورا، شناسایی و برخورد با مافیای مدارس غیرانتفاعی و مبارزه جدی با جریان‌هایی که به دنبال تکمیل حلقه ثروت و قدرت در فرآیند تعلیم و تعلم هستند، از اولویت‌های وزیر محترم آموزش و پرورش است.

نگرانی و سرگردانی دانش آموزان تیزهوش و خانواده‌های محترم آنان را هرچه سریعتر برطرف کنید و اجازه ندهید که نخبگان و اولیای محترم و پرتلاش آنان، به ویژه در مناطق محروم، اسیر منازعات صاحبان منافع شوند. زمان بارگذاری بیشتر بر مردم نیست.
باربرداری کنید!

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *