انجام ۱۵ دوره آموزشی به منظور افزایش کیفیت روند رسیدگی‌/ برگزاری دوره‌های آموزش کاربردی اولویت شورا‌های حل اختلاف در سال ۹۷

7:30 - 20 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۰۱۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان از برگزاری دوره‌های مصوب کمیسیون آموزش دادگستری در شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان خبر داد.

حجت الاسلام حمید رضا بندانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اظهار کرد: در سال گذشته دوره‌های آموزشی مصوب کمیسیون آموزش دادگستری استان، در تمامی حوزه‌های قضایی استان برگزار شد به گونه‌ای که در مجموع ۲ هزار و ۵۷۴ ساعت کلاس آموزشی در سطح استان برگزار شده که ۳۱ هزار ۱۶۴ نفر ساعت آموزش‌های لازم را کسب کرده اند.


رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان افزود: مجموع تعداد دوره‌های آموزشی ۲۸۳ تعداد دوره در سطح شعب استان بوده که کلا ۳ هزار و ۳۸۷ نفر در دوره‌های آموزشی شرکت کرده که از این تعداد هزار و ۱۷۰ نفر زن و ۲ هزار و ۲۱۷ مرد بوده اند.


وی با بیان اینکه روز‌های پنجشنبه هر هفته ویژه برگزاری دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است گفت: در سال گذشته مجموعا در سطح شهرستان‌های استان ۱۵ عنوان دوره آموزشی توسط اساتید مجرب ویژه روسا، اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف برگزار شده که تاثیر بسزایی در روند رسیدگی‌ها داشته است.


رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دوره‌های مصوب سال گذشته در سطح مطلوب در استان برگزار شده است گفت: در سال جاری تلاش خواهیم کرد دوره‌های آموزشی با رویکرد کاربردی‌تر برگزار شود تا نتایج بهتری به دنبال داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *