رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تلاش و هدف دیوار به دیوار 2 انتقال شادی به مردم در نوروز است/شکمو هستم و سیب سفره هفت سین را دوست دارم

11:43 - 08 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۸۰۴۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر "دیوار به دیوار 2" گفت: استقبال و محبوبیت سریال به این دلیل است که بازیگران و عوامل تولید بسیار تلاش کردند انرژی خوبی داشته باشند و این انرژی را به مخاطب نیز منتقل کنند.

سام نوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره سریال "دیوار به دیوار 2" گفت: استقبال و محبوبیت سریال به این دلیل است که بازیگران و عوامل تولید بسیار تلاش کردند انرژی خوبی داشته باشند و این انرژی را به مخاطب نیز منتقل کنند.

 دیوار به دیوار 2

وی در همین راستا افزود: سامان مقدم و خشایار الوند که نویسنده سریال دیوار به دیوار 2 هستند تمام هدف و تلاششان این بود که یک انرژی خوبی در کار حاکم باشد. رحیمی نادی نیز به عنوان تهیه کننده در طول مدت تولید تلاش کردند که فعالیت به شکلی باشد که در نوروز شادی به خانه های مردم منتقل شود.

بازیگر "قهوه تلخ" درباره پذیرش نقشش در سریال سامان مقدم اظهار کرد: من بیشتر به دنبال بازی در نقش هایی هستم که تاثیرگزار باشد و حرفی برای زدن داشته باشد. چالش این که یک نقش را به درستی اجرا کنم برای من همیشه جذاب بوده است. نقشم در سریال دیوار به دیوار برایم جالب بود به خاطر این که همگی، افرادی را می شناسیم که در یک برحه از زندگی وارد کارهایی می شوند که جایشان آنجا نیست. شخصیت مشیری هم همین خصوصیت را داشت یعنی پولی به دستش می رسد و تصمیم می گیرد از طریق یک میانبر به پول مضاعفی برسد اما طمع کرده و گرفتار می شود. نیتش بد نبوده و آدم بدی نیز نبود و این برای من بسیار جذاب بود که آن را پیاده کنم چون آدم های مختلفی با این مشکلات را می شناسیم.

نوری با اشاره به تعامل عوامل سریال "دیوار به دیوار 2" افزود: اعضای گروه با هم مثل یک خانواده هستیم و با توجه به فصل دوم آن و تجربه گذشته که با هم داشتیم در صفا و صمیمت کار می کنیم و سامان مقدم بسیار تلاش می کرد تا این صمیمیت حفظ و به تصویر کشیده شود.

وی کار با سامان مقدم را بسیار جذاب توصیف و بیان کرد: مقدم همیشه یک سری ایده های جدید دارد و نوآوری های جذاب پیاده می کند که برای من جذاب و دوست داشتنی است چون مدام به دنبال تغییر و بهتر کردن موقعیت فیلمی است که به تولید و فیلمبرداری آن فعالیت دارد.

بازیگر "در حاشیه" درباره ادامه "دیوار به دیوار ۲" در قسمت های آینده توضیح داد: قطعا مخاطب شاهد اتفاقات و پیچیدگی های زیادی در ادامه این سریال خواهد بود. در دیوار به دیوار ۱ در هر قسمت یک اتفاق جدید برای شخصیت های سریال می افتاد اما در دیوار به دیوار ۲ همگی از یک داستان واحد پیروی می کنند و اتفاقات جذابی در این داستان واحد برای شخصیت ها می افتد که برای بیننده دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

سام نوری

نوری درباره ایفای بازی در نقش های طنز اظهار کرد: من فیلم های جدی بسیار بازی کرده ام اما نقش های طنز را بسیار دوست دارم چون به نظرم در بین نقش ها پایه و مادر محسوب می شود. 

وی در پاسخ به این که نوروز امسال چگونه بر او گذشته بیان کرد: همیشه از این که نوروز می شود خوشحال می شویم و سعی می کنیم در این ایام دید و بازدید ها را انجام دهیم و به پدر و مادر و خانواده ها سر بزنیم. در مواقع دیگر به دلیل مشغله کاری وقت نمی کنیم بنابراین خوب است که حداقل در نوروز این کار انجام شود.

این بازیگر درباره سفرهایی که در نوروز می رود افزود: دورترین نقطه ای که می رویم شمال است، معمولا به مازندران یا گیلان سفر می کنیم اما مازندارن بیشتر می رویم. سعی می کنم شکل سفر ساده باشد چون دوست دارم به شهرهای دیگر هم مسافرت کنم اما متاسفانه به دلیل شلوغی ممکن نمی شود. معمولا در اردیبهشت وقتی خلوت است با خانواده به مشهد می رویم.  

نوری در توصیه اش به مردم ایران برای سفر نوروزی افزود: مناطق زیبای بسیاری در ایران داریم که هنوز ندیده ایم. کویرهای بسیار زیبایی داریم و فرهنگ کویرگردی به تازگی در بین مردم در حال رواج است. خدا را شکر که افرادی چون پروفسور کردوانی را داریم که ما را با فرهنگ کویر و کویرگردی آشنا می کنند. این بسیار خوب است و برنامه ام این است که امسال کویرگردی کنم.

این بازیگر درباره علاقه اش به سین های سفره نوروزی اظهار کرد: همه سین های سفره هفت سین را دوست دارم اما بیشتر از همه سبزه و سیب را دوست دارم. سیب را به دلیل این که شکمو هستم و سبزه را به دلیل این که یک سبزی را به طبیعت بر می گردانیم، البته متاسفانه در تهران سبزه را روی آسفالت رها می کنند ولی اگر روی خاک رها شود مجددا باعث تغذیه کشور می شود. سعیمان این است که در سیزده بدر سبزه را به خاک برسانیم که فایده ای هم داشته باشد.

دیوار به دیوار 2

نوری به فیلم های دلخواه خود در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: فیلم های خوبی در سال 96 داشتیم که رضایت بخش بود. بین آثار زیادی که دیدم و در حال حاضر حضور ذهن دارم "نگار" به کارگردانی رامبد جوان را بسیار دوست داشتم، به نظرم تکنیک فیلمبرداری بسیار خوبی داشت و برایم جذاب بود و فیلم "انزوا" با بازی امیر علی دانایی را دوست داشتم.

وی در آروزی خود برای سال 97 خاطرنشان کرد: آرزویم این است که همه ما برای پیشرفت کشورمان تلاش کنیم و زندگی بهتر و بهتری را درست کنیم. امیدوارم سال 97 سال بهتری از لحاظ اقتصادی و احساسی باشد. متاسفانه در سال 96 افراد بزرگی را از دست دادیم و امیدوارم در سال 97 این اتفاق نیفتید یا کمتر بیفتد و شادتر باشیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *