رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تلاش تکاوران ارتش برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیما؛ ۱۵ کوله پشتی از قطعات پیکر‌ها انتقال داده شد/ اعطای هرگونه وام به مقامات ممنوع شد/ کشور تا ۴ روز بارانی است

19:07 - 02 اسفند 1396
کد خبر: ۳۹۹۲۲۲
تلاش تکاوران ارتش برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیما؛ ۱۵ کوله پشتی از قطعات پیکر‌ها به پایین رسیده است، اعطای هرگونه وام و تسهیلات به مقامات ممنوع شد، کشور تا ۴ روز آینده بارانی است و ... را در بسته اخبار پزبازدید رسانه‌ها بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، تلاش تکاوران ارتش برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیما؛ ۱۵ کوله پشتی از قطعات پیکر‌ها به پایین رسیده است، اعطای هرگونه وام و تسهیلات به مقامات ممنوع شد، کشور تا 4 روز آینده بارانی است و ... را در بسته اخبار پزبازدید رسانه ها بخوانید.

وزیر ارتباطات: راه‌اندازی اولین «ارز دیجیتال» در کشور

میزان: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات درباره «ارزهای دیجیتال» در اینستاگرامش نوشت: «دنیا در حال تحول است و یکی از این تحولات، «ارزهای دیجیتال» هستند. رویکرد انفعالی در خصوص فن‌آوری و انتظار دستگاه ها از یکدیگر طبیعتا باعث عقب‌ماندگی و در نهایت انفعال حاکمیت خواهد شد. بر این اساس و با استفاده از ظرفیت های موجود ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در عرصه بانکداری و نظام مالی کشور و نیز ظرفیت بالای جوانان کشور در جلسه‌ای که با هیئت مدیره پست بانک ایران داشتم، مقرر شد این بانک با اعلام فراخوان و شناسایی نخبگان کشور در این عرصه، اولین ارز دیجیتال طراحی شده در کشور را به صورت آزمایشگاهی پیاده سازی و این مدل را برای بررسی و تایید به نظام بانکی کشور عرضه نماید. از همه عزیزانی که در این حوزه تخصص دارند دعوت می‌کنم در فراخوان پست بانک حضور فعالانه داشته باشند.»

تلاش تکاوران ارتش برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیما؛ ۱۵ کوله پشتی از قطعات پیکر‌ها به پایین رسیده است/ اعطای هرگونه وام و تسهیلات به مقامات ممنوع شد


تصاویر اختصاصی از تلاش تکاوران ارتش برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیما

تصاویری از تلاش تکاوران تیپ ۶۵ نیروی زمینی ارتش برای یافتن پیکر جانباختگان در محل سقوط هواپیما تهران یاسوج را می بینید.

تلاش تکاوران ارتش برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیما؛ ۱۵ کوله پشتی از قطعات پیکر‌ها به پایین رسیده است/ اعطای هرگونه وام و تسهیلات به مقامات ممنوع شد

تلاش تکاوران ارتش برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیما؛ ۱۵ کوله پشتی از قطعات پیکر‌ها به پایین رسیده است/ اعطای هرگونه وام و تسهیلات به مقامات ممنوع شد

۱۵ کوله پشتی از قطعات پیکر‌ها به پایین رسیده است

ایسنا: مدیر کل بحران کشور گفت که تا این لحظه ۱۵ کوله پشتی به پایین منتقل شده است و مشخص نیست که چه تعداد قطعه در این کوله‌ها موجود است. این قطعات تحویل مراجع قضایی می‌شود تا با DNAها تطبیق داده شود. در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ عدد پیکری اعلام کنیم. چراکه اخبار متفاوت است و کوهنوردان حرفه‌ای در حال انتقال قطعات به سمت پایین هستند و هم چنان شناسایی توسط کوهنوردان حرفه‌ای در منطقه در حال انجام است.

اعطای هرگونه وام و تسهیلات به مقامات ممنوع شد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۷ در بخش هزینه ای بند الحاقی ۳ به تبصره ۱۲ را تصویب کردند. براساس این مصوبه اعطای هرگونه تسهیلات از محل اعتبارات دولتی، منابع داخلی، کمکها و یا درآمدهای اختصاصی کلیه دستگاههای اجرایی موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/ ۷/ ۱۳۸۶ و ماده(۲۹) قانون برنامه ششم توسعه به مقامات موضوع ماده(۷۱) قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران عامل، اعضای هیأت‌مدیره و رؤسا و کارکنان دستگاههای اجرایی موضوع مواد قانونی فوق ممنوع است. تخلف از مفاد این بند در حکم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی محسوب و مرتکب مشمول مجازات مقرر در ماده(۵۹۸) قانون مجازات اسلامی(تعزیرات) می‌گردد. پرداخت هرگونه تسهیلات از هر محل به کارکنان و مدیران بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری براساس نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار می‌باشد.

کشور تا 4 روز آینده بارانی است

ایرنا: پیش بینی شده از ظهر امروز در ارتفاعات شرق استان خوزستان، ارتفاعات جنوب لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده و برف رخ دهد. از بعدازظهر امروز با گسترش بارش ها در ارتفاعات زاگرس و استان های واقع در غرب زاگرس، بارش های پراکنده باران یا برف پیش بینی شده و فردا ( پنج شنبه) این سامانه تقویت می شود، به طوری که گستره بارش ها به سمت نیمه غربی، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی و بخش هایی از جنوب البرز می رود که تهران را نیز شامل می شود . همچنین نواحی مرکزی و بخش هایی از نواحی جنوبی کشور را در بر می گیرد و بارش در شمال غرب، ارتفاعات غرب و دامنه های زاگرس به شکل برف خواهد بود. بیشترین بارش ها از ابتدای هفته جاری تا روز گذشته در مریوان در استان کردستان با 167 میلمتر، ایوان در استان ایلام 159، جوانرود در استان کرمانشاه 151، ملکشاهی در استان ایلام 149 و ایلام 148 میلمیتر گزارش شده است.

افزایش 8 سانتیمتری تراز دریاچه ارومیه

با وجود افزایش ارتفاع آب دریاچه ارومیه طی هفته جاری، تراز کنونی این دریاچه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 سانتیمتر کاهش دارد. وسعت فعلی دریاچه ارومیه یکهزار و 941 کیلومتر مربع است؛ وسعت نگین آبی آذربایجان نسبت به هفته گذشته بیش از 85 کیلومتر افزایش یافته است. خشکسالی و عوامل مختلف چون مصرف بی رویه آب سبب شده است وسعت این دریاچه نسبت به 15 سال گذشته بیش از 2 هزار و 585 کیلومتر مربع کاهش یابد. حوضه آبریز دریاچه ارومیه از کم بارش ترین حوضه های آبریز کشور طی سال های اخیر بوده است .این حوضه توسط 21 رودخانه دائمی و 39 رودخانه دوره ای سیراب می شود. دریاچه ارومیه یک حوضه آبی بسته است که آب آن از محل بارش مستقیم و روان آب ورودی از آبراهه ها و رودخانه ها تامین می شود، ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده نیز بارش ها ادامه یابد.

تلاش تکاوران ارتش برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیما؛ ۱۵ کوله پشتی از قطعات پیکر‌ها به پایین رسیده است/ اعطای هرگونه وام و تسهیلات به مقامات ممنوع شد

۱۰۰ هزار کلاس درس پذیرای اسکان نوروزی می شود

مهر: در نوروز ۹۷ با پیش بینی ۷۰۷ پایگاه پذیرش ، ۳۴۵ مرکز آموزشی رفاهی و۱۰۰ هزار کلاس درس در سطح کشور، خدمات مطلوب تری به فرهنگیان ارائه می شود. برپایی نمایشگاههای بومی و سنتی در جوار پایگاه های اسکان به جهت آشنایی با فرهنگ و سنن محلی به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان ها و همچنین معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری در خدمات سفر نوروز ۹۷ ویژه فرهنگیان اشاره کرد . ۳۰۰ اردوگاه فرهنگی و هنری و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان همچون سال گذشته در خدمت اسکان فرهنگیان است.

هوای پایتخت همچنان سالم است

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت وضعیت کیفی هوای تهران در ٢٤ ساعت گذشته در وضعیت سالم بوده است. در این بازه زمانی وضعیت آلاینده منواکسیدکربن:پاک(۳۴)، ازن: پاک(۳۰)، دی اکسید نیتروژن: سالم(۶۳)، دی اکسید گوگرد: پاک(۱۲)، ذرات معلق با قطر کمتر از ١٠ میکرون: سالم(۵۱)، ذرات معلق با قطر کمتر از ٢.٥ میکرون: سالم (۸۰) بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *