رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرواز‌های مهرآباد فعلا تا بسته نشدن باند به علت بارش برف برقرار است/امکان تاخیر در پرواز‌های خروجی و ورودی فرودگاه مهرآباد به دلیل شرایط نا مناسب جوی وبارش برف در سطح کشور

20:40 - 07 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۱۱۷۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
به‌دنبال ورود سامانه بارشی حاکم بر قسمت‌هایی از کشور ٬ بعضی از پرواز‌های خروجی و ورودی از فرودگاه بین‌المللی مهرآبادبه فرودگاه‌هایی که از شرایط نامناسب جوی برخوردار می‌باشند، به دلیل رعایت استاندارد‌های ایمنی پرواز امکان دارد با تاخیر انجام گردد.

به گزارش گروه اقتصادی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد ؛ به‌دنبال ورود سامانه بارشی حاکم بر قسمت هایی از کشور ٬ بعضی از پروازهای خروجی و ورودی از فرودگاه بین‌المللی مهرآبادبه فرودگاههایی که از شرایط نامناسب جوی برخوردار می باشند ، به دلیل رعایت استاندارد های ایمنی پرواز امکان دارد با تاخیر انجام گردد .


مسافران كه قصد سفر هوايي دارند٬ مي‌توانند پيش از عزيمت به سمت فرودگاه، با شماره 199 تماس بگیرند و یا از طریق mehrabad.airport.ir از وضعيت پروازها مطلع شوند.


گفتنی است؛ هموطنان عزیز از دیگر شهر ها نیز می‌‌توانند برای آگاهی از وضعیت پروازهای تهران با شماره ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹و۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس حاصل نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *