ملت هرگز روزهای ایستادگی و مقاومت شما را در مقابل دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراموش نمی کنند

19:53 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۳۲۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حجت الاسلام محمدحسني رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با حضرت ایت الله جزایری امام جمعه اهواز گفت: شما یکی از استوانه های انقلاب در این منطقه هستید و برای ما نیز بوی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را می دهید.

به گزارش خبرنگار گروه سياسي خبرگزاري ميزان، حجت الاسلام محمدحسني رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با حضرت ایت الله جزایری امام جمعه اهواز گفت: شما یکی از استوانه های انقلاب در این منطقه هستید و برای ما نیز بوی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را می دهید.

وي با بیان اینکه ملت باید شاکر خداوند منان به واسطه حضور شما باشند اظهار کرد: ملت هرگز روزهای ایستادگی و مقاومت شما را در مقابل دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراموش نمی کنند و در اتفاقات اخیر نیز نقش بی بدیل شما در سرکوب مخالفان و معاندین برای همگان بار دیگر به اثبات رسید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: ما در تمامی بازدید های استانی خدمت نمایندگان مقام معظم رهبری می رسیم و از آنها نور میگیریم تا چراغ راهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

آيت الله جزایری نيز در اين ديدار گفت: مسولیت بسیار بزرگی از سوی رهبر فرزانه انقلاب بر دوش شما قرار گرفته و آن هدایت معنوی و ارشاد مجموعه بزرگ و غرور آفرین ارتش جمهوری اسلامی‌ ایران است که انشاالله در این ماموریت موفق و سربلند باشید.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه امروز ارتش یک ارتش معنویت گرا است تاکید کرد:
امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش جان برکف، افتخار آفرین، توانمند، مقتدر ، با ایمان ، معنویت گرا، بی بدیل و بی نظر در سطح جهان است و ان شا الله خدمات بسیار بزرگتری را در اینده از ارتش ببینیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: ما به نوبه خود هر بضاعتی که از نعمت الهی در اختیار داریم در خدمت ارتش و دلاور مردان آن خواهیم بود.

انتهاي پيام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *