رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برنامه نفتی‌ها برای آل‌کثیر/ افاضلی بازیکن لیگ یکی می‌خواهد

13:13 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۱۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی نفت فهرستی از بازیکنان مورد نظر خود را که تعداد زیادی از آنها در لیگ دسته اول هستند به باشگاه ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بازیکنان تیم نفت تهران که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند، مبلغ کمی پول گرفتند. گویا مسئولان جدید این تیم در نظر دارند مبالغ کم، ولی به دفعات زیاد به بازیکنان پول بدهند.

*نماینده تیم نفت نوین تهران برای همدردی با عیسی آل کثیر تهران را ترک کرد. وی برای کمک مالی در جهت خوب برگزار شدن مراسم ختم پدر این بازیکن وی را همراهی کرد. از سوی دیگر مراتب همدردی این باشگاه را به اطلاع وی و خانواده‌اش رساند.

*به درخواست هومن افاضلی، جدایی عیسی آل کثیر از تیم نفت نوین تهران منتفی شد. همانطور که پیش از این آل کثیر گفته بود، اعضای تیم جدید جلسه‌ای را در خصوص وضعیت این بازیکن تشکیل دادند و در نهایت با توجه به درخواست هومن افاضلی با جدایی این بازیکن مخالفت شد. از این رو با درخواست کتبی باشگاه ذوب آهن برای جذب این بازیکن هم مخالفت شد.

*با وجود این که فصل نقل و انتقالات رو به پایان است، ولی نفتی‌ها هنوز نمی‌توانند بازیکن جذب کنند. این تیم با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانسته است بازیکن جذب کند. با این حال افاضلی لیستی از بازیکنان مورد نظر خود را که تعداد زیادی از آنها در لیگ دسته اول هستند، ارائه داده است. ولی هنوز مجوز خرید ندارند.

تیم نفت نوین تهران جمعه ۲۶ دی و از ساعت ۱۵ میزبان تیم مشکلی پوشان است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *