رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

يک تلفن همراه در زمستان چه امکاناتی بايد داشته باشد؟

13:23 - 22 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۰۵۱
ایا تلفن همراه در باران و برف و سرما به داد شما رسیده است و آیا ویژگی‌های تلفن همراه در زمستان باید با تلفن همراه در تابستان متفاوت باشد؟
يک تلفن همراه در زمستان چه امکاناتي بايد داشته باشد؟به گزارش گروه فضای مجازی ، آیا فقط ضد آب بودن کافی است یا نرم افزار‌های خاصی هم باید بر روی تلفن نصب کرد؟ آیا راهکار‌های خاصی را برای استفاده در سرما از تلفن همراه پیشنهاد می‌کنید؟ مراقب تلفن همراه خود باشید.

نمایشگر تلفن در هوای سرد و یخبندان می‌تواند بسیار شکننده باشد. تلفن همراه خود را در جای گرم نگهداری کنید و آن را در بیرون جیب لباس یا پوشش محافظ رها نکنید.

سعی کنید گوشی را نزدیک بدن خود نگه دارید تا با گرمای بدن محافظت شود. به آنتن دهی تلفن همراه خود توجه کنید و در مناطقی با آنتن‌دهی کم به مدت طولانی متوقف نشوید.

فهرستی از شماره‌های اضطراری مانند پلیس، آتش نشانی، گروه نجات، اداره بیمه، خانواده و دوستان را همراه داشته باشید تا در مواقع ضروری به شما کمک کند.
 
منبع:صداوسیما
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 

برچسب ها: تلفن همراه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *