مهار زبانه های آتش در فروشگاه محصولات لبنی

12:36 - 19 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۲۰۹
آتش نشانان با حضور در محل آتش سوزی یك فروشگاه محصولات لبنی در شهر ری، زبانه های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.

مهار زبانه های آتش در فروشگاه محصولات لبنیبه گزارش گروه جامعه ،با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۹ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ۵ دقیقه بعداز نیمه شب گذشته به محل حادثه در شهر ری، بازار قدیم حرم شاه عبدالعظیم الحسنی (ع)، میدان کوچک رهسپار شدند.

حمید نصرتی فرمانده آتش نشانان اعزامی، در باره این حادثه گفت: یک فروشگاه محصولات لبنی به مساحت تقریبی ۲۰ مترمربع دچار آتش سوزی شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به فروشگاه‌ها و مغازه‌های همجوار بود.

وی با بیان اینکه در هنگام بروز آتش سوزی فروشگاه تعطیل بود، افزود: با توجه به اینکه مسیر باریک بود و امکان عبور خودرو‌های آتش نشانی تا محل حادثه وجود نداشت، بناچارنیرو‌های عملیاتی با کشیدن چندین متر لوله آتش نشانی، آب مورد نیاز برای خاموش کردن آتش را به محل حادثه رساندند.

نصرتی در ادامه گفت: آتش نشانان پس از گشودن قفل کرکره‌های فروشگاه به وسیله دستگاه فرز، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش همه جانبه از دو جهت شعله‌های سرکش آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *