رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور بازیگر ولایت عشق بر پرده سینما/پایان کار برای کمدی خالتور

13:00 - 18 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۸۲۳
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی "عشقولانس" در گروه سینمایی قدس از روز چهارشنبه بیستم دی ماه اکران خود را آغاز خواهد کرد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: فیلم سینمایی "عشقولانس" در گروه سینمایی قدس از روز چهارشنبه بیستم دی ماه اکران خود را آغاز خواهد کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: این فیلم پس از انصراف "من دیوانه نیستم" از اکران در این گروه، به نمایش درمی‌آید. فیلم سینمایی "پل خواب" نیز از روز چهارشنبه در گروه آزاد به نمایش در می آید.

وی درباره اکران فیلم سینمایی "خالتور" تاکید کرد: با توجه به آئین نامه شورای صنفی و پایان ده هفته نمایش فیلم تمام سینماهای این فیلم تعویض می‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد فیلم "من یک ایرانی‌ام" در گروه کورش بعد از "خانه کاغذی" به ثبت رسید.

گفتنی است ساعد سهیلی، هومن سیدی، آناهیتا افشار، شهین تسلیمی، علی اکبر زنجانپور (بازیگر سریال ولایت عشق)، علیرضا ثانی فر، فرخنده فرمانی زاده، حسام شجاعی و مجتبی پیرزاده از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "پل خواب" به کارگردانی "اکتا براهنی" به ایفای نقش پرداخته اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *