نوجوان 10 ساله مورد اشاره رسانه ها، مشاور سخنگوی دولت نیست

12:22 - 18 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۸۰۳
در سفر به البرز پس از ملاقات با نخبه 10 و آشنا شدن با توانایی‌ها و ظرفیت‌های او به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز ابلاغ کردم تا با هدف حمایت از نخبگان تمهید شایسته‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های این نوجوان نخبه به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت با انتشار پستی در اینستاگرامش راجع به نوجوان 10 ساله و نخبه ایرانی نوشت: در سفر استانی به استان البرز پس از ملاقات با حسین عطایی، نوجوان 10 ساله و آشنا شدن با توانایی‌ها و ظرفیت‌های وی، ضمن قدردانی و تشویق به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز ابلاغ کردم تا با هدف حمایت از نخبگان تمهید شایسته‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های این نوجوان نخبه به عمل آورد. بر این اساس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز در حکمی این نوجوان 10 ساله را به عنوان مشاور افتخاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز انتخاب کرد. لازم به یادآوری است به دنبال حضور این نوجوان در یکی از برنامه های تلویزیونی، برخی رسانه ها به اشتباه وی را مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه معرفی کردند».

نوبخت

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *