تفاهم نامه همکاری بین سازمان تعزیرات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منعقد شد

12:53 - 17 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۴۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
روسای سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور ارتقای سطح همکاری و هماهنگی در امور اجرای احکام و تبادل الکترونیک اطلاعات ۲ تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: امضای تفاهم نامه پیرامون اجرای احکام و ارتقای سطح تبادل اطلاعات الکترونیک فرصت مغتنمی است که سازمان تعزیرات حکومتی در همکاری‌هایی که با مراجع دولتی و غیر دولتی داشته، بتواند تکالیف قانونی خود را به منسه ظهور برساند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اشتراکات زیادی که بین دو سازمان وجود دارد، اوج همکاری و تعامل این دو سازمان را کنترل، نظارت و پیشگیری در برخورد با پدیده قاچاق عنوان کرد و گفت: تصمیمات حکمی سازمان تعزیرات حکومتی در مرجعی مانند سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اجرا می‌شود و این تفاهم نامه امروز به آنچه در گذشته صورت می‌گرفته و تاکنون ادامه دارد، سرعت می‌بخشد و مطمئنا این دو تفاهم‌نامه کمک خوبی به ما می‌کند تا بتوانیم ماموریت‌های هر دو سازمان رابا سرعت بیشتر و دقیق تری به انجام برسانیم.

وی بیان کرد: این تفاهم‌نامه می‌تواند سرفصل جدیدی برای همکاری جدید و بازبینی در روش‌ها باشد و امیدداریم دامنه همکاری خود را تعمیق ببخشیم و موانعی که در مسیر خدمت است، مرتفع کنیم.

قسوریان جهرمی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این جلسه گفت: امروز در جهت تبادل الکترونیک تفاهم‌نامه تهیه می‌کنیم تا اطلاعات مورد نیاز سازمان‌ها به روز و در دسترس باشد و باعث شود ارتباط تنگاتنگی بین دو سازمان بوجود آید و ماموریت ما تسهیل شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این تفاهم‌نامه کمکی به وضعیت کنونی باشد، گفت: تعیین تکلیف کالا‌ها کشف شده باید سریع باشد و این به نفع کشور است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *