18 بازیکن در دومین جلسه ریکاوری ملی‌پوشان حضور یافتند

20:12 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۲۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دومین روز از تمرینات ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران با حضور 18 ملی‌پوش پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین روز از تمرینات ریکاوری ملی‌پوشان فوتبال امروز (شنبه) با حضور 18 بازیکن در PEC (Performance Elite Center) برگزار شد و ملی‌پوشان به تمرین ریکاوری و ذهنی پرداختند. این بازیکنان در سه گروه در سه زمان مختلف در این مرکز حاضر شدند و تمرینات مدنظر کادر فنی را انجام دادند.

سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، محمد انصاری، مهدی طارمی، اکبر ایمانی، محمد خانزاده، رشید مظاهری، مرتضی تبریزی، پژمان منتظری، سیدحسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی و امید نورافکن؛ 18 بازیکنی بودند که به این سه گروه تقسیم شدند و پس از جلسه توجیهی درباره نحوه تمرین، به ریکاوری بدنی و ذهنی پرداختند.

تمرین هر گروه از بخش‌های مختلف تمرینات ریکاوری بدنی و روحی - روانی تشکیل شده بود و برای هر گروه حدود سه ساعت به طول انجامید.

میلاد محمدی و سعید عزت‌اللهی، دو بازیکن حاضر در لیگ روسیه هم به صورت مجزا امروز در PEC به تمرین پرداختند. دیروز نیز حامد لک، علی کریمی، سعید آقایی و احمد عبدالله‌زاده در تمرین مشابهی شرکت کرده بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *