تشکر سردار جلالی از فرمانده ناجا

15:23 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۱۷۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان پدافند غیر عامل از اقدامات نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت کشور در جریان حوادث اخیر تشکر کرد.

تشکر سردار جلالی از فرمانده ناجابه گزارش گروه سیاسی ، سردار «غلامرضا جلالی» در پیامی به سردار اشتری، از خدمات نیروی انتظامی در حوادث اخیر کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

فرمانده محترم نیروی انتظامی، سردار سرافراز جناب آقای حسین اشتری

حمد و سپاس بی پایان پروردگار حکیم قادر و متعال را که توفیق دوباره داد که پس از حماسه ۹ دی، با وجود اقدامات شرورانه، تجاوزکارانه و جنایتکارانه برخی از افراد مزدور استکبار جهانی، مردم ولایتمدار کشور ایران با عزمی راسخ و اراده‌ای شکست ناپذیر، حماسی و انقلابی توام با شور عاشورایی، روز دیگر را نیز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به روز نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت شریف ایران تبدیل کنند.

امروز با توجه به تهدیدات، خصومت و مشارکت دشمنان، آسیب پذیری‌ها، مشکلات اقتصادی و کم توجهی مسئولان، فضای مجازی، کاستی‌ها، قصور و ملاحظات آن، روز تجلی قدرت لایتناهی حق تعالی و خروش مردم ولایتمدار در برابر فتنه بزرگ غربی – صهیونیستی و وهابی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حماسه ماندگاری را خلق کرد.

نگاه منصفانه و به دور از حب و بغض مؤید این حقیقت است که نیروی انتظامی با تمسک به ولایت فقیه و به مدد بصیرت برای ایفای نقش‌های مثبت برای خدمت به مردم و یاری‌بخشی در هنگامه سخت در ایجاد امنیت و اقتدار و با حضور خروشان دریایی و انقلابی خود در این یوم الله مصداق پیام عاشورایی «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم» را به مرحله ظهور رساند.

تردیدی نیست امنیت عمومی مثال زدنی کشور و احساس امنیت بالای مردم عزیز ایران در شرایط پرآشوب و فتنه‌گون امروز منطقه، محصول نقش آفرینی‌های مجاهدانه و هوشمندانه نیرو‌های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی میهن اسلامی است که در این بین نقش پذیری‌های نیروی انتظامی از درخشش خاص و الهام بخشی برخوردار است.

اینجانب بر خود فرض دانسته از مساعی جمیله آن نیروی توانمند خصوصا کسانی که در این حوادث بخاطر حفظ ناموس و صیانت از ملت مومن آسیب دیدند، ولی صبر کرده تا صف آشوبگران از مردم جدا شود تشکر کنم، از ملت فهیم نیز انتظار می‌رود که علیرغم درک و لمس مشکلات مراقبت کنند تا درگیر بازی دشمن نشده، دست در دست هم در ظل عنایات امام زمان (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در برقراری نظم و امنیت و عمق‌بخشی به امنیت ملی و مقابله با تهدیدگران تلاش کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *