رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری سارقان پرسه زن/ اعتراف به سرقت 20 گاو صندوق در کرج

11:16 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۰۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل با اعتراف به 20 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان پرسه زن/ اعتراف به سرقت 20 گاو صندوق در کرجبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در یکی از مناطق کرج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به سرعت تحقیقات خود را در این منطقه آغاز کرده و به فردی که در حال پرسه زدن در یکی از خیابان‌های فرعی بود مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهم به محض مشاهده خودرو گشت پلیس پا به فرار گذاشت که با سرعت عمل ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی ادامه داد: پس از بازرسی محل زندگی فرد دستگیر شده، یک عدد گاو صندوق با درب شکسته که داخل آن تعداد زیادی مدارک و اسناد مالکیت وجود داشت مشاهده و در بازجویی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که وی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای منزل و گاو صندوق بوده که با همدست خود اقدام به سرقت می‌کند.

سرهنگ فیروزخواه اظهار داشت: با اعتراف متهم در یک اقدام غافلگیرانه همدست وی نیز دستگیر که در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت از منزل با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان برای ادامه بازجویی و تکمیل پرونده به پلیس آگاهی منتقل شدند و پرونده همچنان در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: پلیس کرج با هوشیاری کامل در تمام ساعات شبانه روز برای خدمت به شهروندان و ارتقاء امنیت مردم تلاش می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.



بی نام
|
-
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
گاوصندوقهایی که حتی طلافروشیها و بانکها دارند فقط کمدهایی سنگین هستند که نداشتن همچین کمدهای سنگینی از داشتنشون خیلی بهتره چون وقتی این کمدهای سنگین را به عنوان گاوصندوق باور میکنید، تمام اموال و اسناد با ارزشتون را میذارید داخلش و کارو برای سارقین آسون میکنید، چرا که یا درشو با یک دیلم ساده در محل باز میکنند یا اصلا خود گاوصندوق را لای پتو میپیچن و میبرن، پس یادتون باشه که مانع انجام هیچ سرقتی نمیشه شد مگر سیستمها و تجهیزاتی که در منزل و محل کار برای سرقتهای شبانه و روزانه نصب میشن ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *