مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) منصوب شد

11:22 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۰۳۶
با حکم شهردار تهران، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) منصوب شد.

خالبه گزارش گروه جامعه ، با حکم محمد علی نجفی شهردار تهران، سعید خال به عنوان مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) منصوب شد.

سعید خال دارای ۲۳ سال سابقه کار در سازمان بهشت زهرا (س) است که در معاونت‌های فرهنگی اجتماعی و همچنین منابع انسانی و رفاهی این سازمان سابقه مدیریت دارد.

وی موسس نخستین پژوهشکده و کتابخانه تخصصی آرامستان‌های کشور و تشکیل دهنده اولین معاونت فرهنگی اجتماعی این سازمان بوده است.

سعید خال طی سه ماه گذشته به عنوان سرپرست سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام راحل (ره) اداره این سازمان خدماتی و فرهنگی را برعهده داشته است.

انتصاب وی به عنوان مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه سلسله انتصاب‌های شهردار تهران در نگاه به درون و توجه به مدیران با تجربه از بدنه شهرداری تهران و شایسته سالاری در مدیریت شهری تلقی می‌شود.

گفتنی است، سعید خال متولد ۱۳۵۰ شهرری، دانش آموخته فوق لیسانس ارتباطات و دکترای مدیریت فرهنگی، مدرس دانشگاه و مدیر اجرائی و فرهنگی است.

از جمله برنامه‌های ارائه شده سعید خال در اداره سازمان بهشت زهرا (س) توجه ویژه به رضایتمندی و رفاه حال شهروندان، به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و زائران مرقد ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، استفاده از ظرفیت و مشارکت شهروندان در تبدیل بهشت زهرا (س) به بوستان معنوی و فرهنگی و توجه به تکنولوژی روز و شکوفائی آرامستان بهشت زهرا (س) می‌توان نام برد.

 

انتهای پیام/ 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *