درخواست عجیب آبادانی‌ها از کمالوند/ ۲ میلیارد وعده داده شده هنوز واریز نشده است

10:49 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۳۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برخلاف برخی اخبار هنوز دو میلیارد وعده داده شده به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مشکل مالی تیم صنعت نفت آبادان قبل از بازی با استقلال تهران حل می‌شود. با رایزنی‌های استاندار خوزستان به زودی مبلغی بیش از دو میلیارد تومان به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان واریز می‌شود. این مبلغ قرار است از سوی منطقه ازاد اروند و وزارت نفت پرداخت شود.

پیش از این مبلغ دیگری به حساب باشگاه صنعت نفت واریز شده بود که فراز کمالوند هم به آن اشاره کرد. ولی آن پول صرف بدهی‌های لجستیک شد و پولی به بازیکنان تعلق نگرفت. این بار قرار است پولی که به حساب باشگاه واریز می‌شود بین بازیکنان تقسیم شود. ظاهرا قرار است این ۲ میلیارد تومان تا هفته آینده و قبل از بازی صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال بین بازیکنان تقسیم شود.

*تیم صنعت نفت آبادان فردا (پنجشنبه) قبل از ظهر راهی مشهد می‌شود. کاروان این تیم پس از یک روز اقامت در مشهد جمعه و پس از بازی با پدیده به آبادان برمی‌گردد.

*صنعت نفت برای بازی با پدیده دو غایب دارد. این تیم علاوه بر زبیر نیک نفس مصدوم، جاسم کرار را هم به دلیل کشیدگی عضله ران در اختیار ندارد. گویا این بازیکن عراقی فقط بازی با پدیده را از دست داده است و از هفته آینده آماده بازی برای صنعت نفت خواهد بود.

*مسئولان استانی و ورزشی آبادان از فراز کمالوند خواستند در مسائل مالی تیم دخالت نکند. آنها از این مربی خواستند از این پس اظهار نظر در مورد تیم و مسائل غیر فنی را به مدیرعامل بسپارد. این اقدام آبادانی‌ها پس از مصاحبه‌های مکرر کمالوند در خصوص مسائل مالی صورت گرفت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *