رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازی مقابل سپاهان یکطرفه نبود/ بعید می‌دانم ۶ امتیاز برگردد

10:48 - 11 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۶۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: مشکلات اخیر تیم را دچار مشکل کرده و امیدوارم با حل مشکلات دوباره روحیه بازیکنان پدیده بازگردد.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص باخت سنگین چهار بر صفر پدیده مقابل سپاهان اظهار داشت: در این بازی واقعا روز بد پدیده بود، اما این نتایج بار‌ها در فوتبال تکرار می‌شود و با بستن پرونده این مسابقه به فکر بازی بعدمان مقابل نفت آبادان هستیم.

وی افزود: برخلاف اینکه فکر می‌کنند یک بازی یک طرفه را سپاهان مقابل ما داشت باید بگویم در این بازی بدشانس بودیم. ما فقط دو توپ‌مان به تیرک خورد و یک پنالتی اشتباه به نفع سپاهان گرفتند. به هرحال این بازی دیگر برای ما تمام شده است مثل بازی رفت که با همین نتیجه سپاهان را برده بودیم.

هافبک پدیده با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر باشگاه در نتیجه‌گیری اخیر آنها مقابل سپاهان تاثیرگذار بوده است، گفت: متاسفانه در حالی که شرایط خوبی داشتیم و در جمع مدعیان قرار داشتیم کسر شش امتیاز کار ما را خراب کرد. با این حال امیدواریم طبق پیگیری‌های مدیران باشگاه این شش امتیاز برگردد. هرچند که بعید می‌دانم این امتیاز برگردد.

خلعتبری گفت: به هرحال این مشکلات مالی مربوط به گذشته است که مدیران باشگاه را دچار دردسر کرده و آقای مهاجری هم زیاد اذیت شدند. امیدوارم این تلاش‌ها باعث شود روحیه به تیم برگردد و دوباره نتیجه بگیریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *