بررسی مشکلات واحدهای ثبتی استان ایلام/افتتاح ساختمان جدید جامعه سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی استان ایلام

9:15 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۵۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل ثبت استان ایلام از نزدیک با مشکلات این واحد‌های ثبتی آشنا شد و آن را بررسی کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بخش‌های مختلف ثبت اسناد و املاک استان ایلام بازدید کرد.

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر خود به استان ایلام ضمن بازدید پروژه‌ی در حال ساخت ساختمان شهرستان ایلام از اداره کل و اتاق سرور مرکزی ثبت استان نیز بازدید کرد.

تویسرکانی در ادامه از نزدیک وضعیت برخی ساختمان‌های موجود در شهرستان را مورد بازدید قرار داده و مدیر کل استان ایلام نیز گزارش کاملی از وضع موجود ابنیه، ساختمان‌ها و تجهیزات مورد نیاز استان ارائه و برخی مشکلات استانی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است: در این سفر ساختمان شهرستان‌های سرابله و مهران نیز توسط معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع و مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان مورد بازدید و بررسی قرار گرفته و ضمن بررسی از نزدیک با مشکلات همکاران این واحد‌های ثبتی آشنا شدند.

همچنین با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ساختمان جدید جامعه سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی استان ایلام نیز مورد بهره برداری قرار گرفت و مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی سردفتران و دفتریاران مورد بررسی قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *