پاداش های نقدی نیجریه برای تشویق عقاب های برتر در جام جهانی

11:15 - 06 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۲۰۴
روزنامه 'دیس دی' نیجریه امروز(چهارشنبه) نوشت، به بازیکنان و مسئولان رده بالای تیم ملی فوتبال نیجریه در صورت پیروزی در مرحله نخست جام جهانی 2018 در روسیه، بابت هر برد 15 هزار دلار تعلق خواهد گرفت.

پاداش های نقدی نیجریه برای تشویق عقاب های برتر در جام جهانیبه گزارش گروه فضای مجازی و به نقل از 'دیس دی' نیجریه،' این روزنامه نیجریه ای نوشت، به بازیکنان و مسئولان رده بالای تیم ملی فوتبال نیجریه در صورت پیروزی در مرحله نخست جام جهانی 2018 در روسیه، بابت هر برد 15 هزار دلار تعلق خواهد گرفت.

گرنوت روئر'، مشاور فنی تیم، دو برابر این رقم پاداش خواهد گرفت. روئر آلمانی و سایر اعضای تیم در صورت صعود به مرحله یک هشتم، پاداش دیگری که دو برابر پاداش بازیکنان است، دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم یک پاداش دیگر 40 هزار دلاری نصیب روئر خواهد شد. پاداش مسئولان و بازیکنان تیم در این مرحله 20 هزار دلار تعیین شده است.روئر به تازگی یک قرارداد جدید دو ساله با فدراسیون فوتبال نیجریه امضا کرد.

نیجریه در جام جهانی روسیه با آرژانتین، ایسلند و کرواسی هم گروه است.عقاب های برتر نیجریه قرار است روز 23 مارس در بازی دوستانه پیش از جام جهانی 2018 به مصاف لهستان بروند.

مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه از 14 ژوئن(24 خرداد) تا 15ژوئیه(24 تیر) 2018 در 12 استادیوم شهرهای مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

 

منبع:ایرنا

 

 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *