کشف ۹۷ کیلو تریاک و ۳۵ کیلو شیشه در مشهد

21:24 - 04 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۶۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف ۹۷ کیلو تریاک و ۳۵ کیلو شیشه در مشهد و یکی از جاده‌های این شهر خبر داد.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از کشف ۹۷ کیلو تریاک و ۳۵ کیلو شیشه در مشهد و یکی از جاده‌های این شهر خبر داد.

قاضی مهدی خدابخشی در این باره افزود: در پی رصد میدانی ماموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد فردی تصمیم دارد با یک دستگاه تریلی یک محموله مواد مخدر را از زاهدان به مشهد منتقل کند.

وی تصریح کرد: تیم بررسی کننده این پرونده پس از اخذ دستور وارد عمل شدند و بعد از پایش چند ساعته مسیر مورد نظر خودروی حامل مواد را شناسایی و در اقدامی ضربتی متوقف کردند.

خدابخشی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلی ۸ گالن ۲۰ لیتری حاوی ۸۰ بسته مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط و راننده این تریلی را دستگیر کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در ادامه به کشف محموله شیشه در منطقه طرق مشهد اشاره کرد و گفت: این عملیات توسط ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در حالی انجام شد که تیم عملیاتی با رصد میدانی به اخباری دست یافتند که نشان میداد افرادی از شهر زابل قصد انتقال مواد مخدر صنعتی را به مشهد دارند.

وی افزود: ماموران ساعتی پیش وارد عمل شده و خودروی اتوبوسی که متهمان محموله مورد نظر را در آن جاسازی کرده بودند را در طرق متوقف کردند.

خدابخشی ادامه داد: ضابطین قضایی در این عملیات ضربتی مقدار ۴۱ کیلو گرم مت‌آمفتامین (محلول مایع شیشه) که در دو گالن ۲۰ لیتری و میان چند گالن آب قرار داده شده بود را کشف و سه متهم را دستگیر کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: تحقیقات از متهمان جلب شده ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *