نقش تأثیرگذار ستاد صبر در راستای کاهش جرائم

14:35 - 28 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۸۶۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به نقش تأثیرگذار ستاد صبر در راستای کاهش جرائم، گفت: این ستاد در استان از جایگاه خوبی برخوردار است و قطعاً اگر همکاری و همیاری بیشتری وجود داشته باشد به نتایج ملموس‌تری دست خواهیم یافت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از دادگستری کل استان یزد، علی‌اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به نقش تأثیرگذار ستاد صبر در راستای کاهش جرائم، گفت: خوشبختانه با توجه به همکاری سایر دستگاه‌ها استان یزد درگیر پرونده‌های امنیتی و سنگین قضایی نیست.

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در نشست ستاد استانی صبر با اشاره به گزارشی از آمار پرونده‌های در سال جاری، گفت: ضرب‌وجرح عمدی و خرد، ایراد و صدمات بدنی غیرعمدی در اثر تصادفات، توهین به اشخاص، تهدید، سرقت، جرائم مواد مخدر، تخریب، خیانت‌ در امانت و افترا رتبه‌های اول تا نهم جرائم یزد را تشکیل می‌دهند که از این تعداد هفت فقره آن‌ها قابل‌بخشش و گذشت است.

شمس با تأکید بر نقش تأثیرگذار این ستاد در راستای کاهش این جرائم و سازشی کردن این قبیل پرونده‌ها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به همکاری سایر دستگاه‌ها استان یزد درگیر پرونده‌های امنیتی و سنگین قضایی نیست؛ لذا این ستاد در استان از جایگاه خوبی برخوردار است و قطعاً اگر همکاری و همیاری بیشتری در این راستا وجود داشته باشد به نتایج ملموس‌تری دست خواهیم یافت.

وی بابیان اینکه ستاد صبر استان می‌تواند به ما در پیشبرد بهتر برنامه‌های صلح و سازش کمک کند، اضافه کرد: ما این آمادگی این راداریم که با این ستاد همکاری خوبی داشته باشیم تا بتوانیم شاهد موفقیت‌های خوبی در این حوزه باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *