رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی/ ساخت دوربین یک بار مصرف با قوطی نوشابه/ شیشه هوشمند خودرو به بازار می‌آید

10:39 - 26 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۷۶۲۶
معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی، ساخت دوربین یک بار مصرف با قوطی نوشابه، شیشه هوشمند خودرو به بازار می‌آید و ... را در بسته فناوری میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی، ساخت دوربین یک بار مصرف با قوطی نوشابه، شیشه هوشمند خودرو به بازار می‌آید و ... را در بسته فناوری میزان بخوانید.

Solarcan؛ دوربین یک بار مصرفی که با قوطی نوشابه ساخته شده است

زومیت: Solarcan نام یک دوربین پین‌هول یک بار مصرف است که می‌توانید توسط آن به عکاسی با نوردهی طولانی از خورشید بپردازید. پین‌هول یا جعبه تاریک، دوربینی ابتدایی و فاقد لنز است که فقط یک سوراخ ریز برای عبور نور در یک سمت آن وجود دارد و نور با عبور از این سوراخ، تصویری معکوس در داخل جعبه تشکیل می‌دهد. دوربین یک‌بار مصرف Solarcan، ایده‌ی عکاسی انگلیسی بوده است. کمپین جدیدی در کیک‌استارتر برای استارت‌آپ دوربین پین‌هول Solarcan به دنبال جذب سرمایه است؛ جعبه تاریک یک بار مصرفی که از قوطی نوشابه ساخته می‌شود. این دوربین که با نوردهی طولانی عکاسی می‌کند، برای ضبط مسیر حرکت خورشید در طول چندین روز روی کاغذ صدفی ۷×۵ ILFORD ساخته شده است. کاربران در مرحله بعد در قوطی را با استفاده از دربازکن جدا می‌کنند و فیلم ضبط‌شده را از طریق یک اپلیکیشن گوشی هوشمند ظاهر می‌کنند.

معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی/ ساخت دوربین یک بار مصرف با قوطی نوشابه/ شیشه هوشمند خودرو به بازار می‌آید


سامسونگ و ال جی گوشی‌های جدیدی در CES ۲۰۱۸ معرفی خواهند کرد

در نمایشگاه CES ۲۰۱۸، میان‌رده‌های جدید سامسونگ و ال‌جی به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد. اعضای جدید سری گلکسی ای، ماه آینده ارائه می‌شود. براساس گزارش‌های منتشرشده توسط ETnews، سامسونگ و ال‌جی با گوشی‌های جدید خود به نمایشگاه CES ۲۰۱۸ قدم خواهند گذاشت. البته باید اشاره کرد که سامسونگ و ال‌جی پرچم‌داران ۲۰۱۸ خود را در این نمایشگاه معرفی نخواهند کرد و آن‌طور که از گمانه‌زنی‌ها پیدا است، احتمالاً میان‌رده‌های جدید این دو شرکت کره‌ای در اوایل سال آینده رونمایی می‌شود.

معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی/ ساخت دوربین یک بار مصرف با قوطی نوشابه/ شیشه هوشمند خودرو به بازار می‌آید


شیشه هوشمند خودرو ساخته شد

گیزمگ: تصور کنید شیشه جلو اتومبیل شما بتواند مثلا هنگامی که خودرو زیر آفتاب داغ پارک شده است، از حالت شفاف به بازتابنده تغییر وضعیت بدهد. یا پنل‌هایی روی سقف وجود داشته باشد که گرمای خورشید را در تابستان منعکس کند، اما در زمستان اجازه دهد که وارد خودرو شود. این چیز‌ها ممکن است به لطف یک «شیشه هوشمند» با مایع فعال که در دانشگاه دلاور توسعه یافته است، به زودی امکان پذیر باشد. این شیشه از یک ورق پلاستیکی چاپ شده با پرینتر ۳ بعدی که در بالای آن یک ورق معمولی شیشه شفاف قرار گرفته، ساخته شده است. یک فاصله بسیار اندک بین این دو وجود دارد که با هوا پر شده است. هنگامی که در این شکاف چیزی جز هوا نیست، الگوی موجود روی پلاستیک باعث می‌شود تا نور بازتاب کند. با این حال، هنگامی که یک مایع ارزان قیمت به نام متیل سالیسیلات را برای پر کردن شکاف موجود بین ورق پلاستیکی و شیشه شفاف استفاده کنیم، پلاستیک شفاف می‌شود. این به این دلیل است که مایع با شاخص شکست نور پلاستیک منطبق است و اساسا بازتاب آن را غیرفعال می‌کند. محققان معتقدند شیشه‌ای که آن‌ها به راحتی ساخته‌اند، تقریبا یک دهم شیشه‌هایی که به صورت الکترونیکی رنگی و شفاف می‌شوند، هزینه دارند.

آی مک پرو کمپانی اپل عرضه شد

زوم تک: شرکت بزرگ اپل، برترین و قدرتمندترین کامپیوتر خود را معرفی کرد. این سیستم که آی مک پرو نام دارد به صورت آنلاین قابل خرید می‌باشد. کاربرانی که طرفدار این سیستم هستند قطعا از هم اکنون برای خرید این دستگاه اقدام کرده اند. از آن جا که این دستگاه در ماه ژوئن گذشته معرفی و رونمایی شد بیشتر افراد اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی با ویژگی‌ها و امکانات این دستگاه را به دست آورده اند. همان گونه که در وب سایت‌های اپل نوشته شده است پردازنده‌هایی که در آی مک پرو استفاده شده اند شامل Intel Xeon کلاس W. با ۸، ۱۰، ۱۴ یا ۱۸ هسته می‌باشند. اما مدل پیشنهادی اپل که اکثر فعالیت‌ها را ساپورت کرده و امکاناتی که اکثر افراد به آن‌ها نیاز دارند را ارائه می‌دهد مدل ۱۰ می‌باشد. این مدل از فرکانس بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار می‌باشد. آی مک پروچهار پورت USB – C. و تاندر بولت و همچنین چهار پورت USB – A. در این دستگاه وجود دارد. از سایر مشخصات فنی آی مک پرو می‌توان به ۳۲ گیگا بایت رم و ۱ ترا بایت حافظه داخلی در مدل پایه‌ای آن اشاره کرد در سایر مدل‌ها رم تا ۱۲۸ گیگا بایت و حافظه داخلی نیز تا ۴ ترا بایت ارتقأ یافته است.

معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی/ ساخت دوربین یک بار مصرف با قوطی نوشابه/ شیشه هوشمند خودرو به بازار می‌آید


گوشی پرنده ال جی

اخیرا خبر‌های شنیده شده است که حاکی از آن است که ال جی می‌خواهد گوشی جدیدی را وارد دنیای تکنولوژی کند که این گوشی قابلیت پرواز کردن دارد. این دستگاه مدل U. پلاس است که نمی‌توان طبق تیزر جدید ال جی این خبر را تکذیب یا تایید کرد، ولی آنگونه که به نظر می‌آید ال جی با این تیزر‌ها قصد دارد آینده تکنولوژی اش را به رخ بکشد، ولی هنوز مشخص نیست چه زمانی این تکنولوژی‌ها در مورد گوشی پرنده ال جی به واقعیت می‌پیوندند.

معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ و ال جی/ ساخت دوربین یک بار مصرف با قوطی نوشابه/ شیشه هوشمند خودرو به بازار می‌آید



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *